HTML

Gyerektrend

Testvérünk a Gyerekszoba

Nincs megjeleníthető elem

Kipróbáltuk mi is!

Partnerek

Utolsó kommentek

  • kovács ilona: Sziasztok én vennék ilyen csizmákat,de nem tudom hol lehet kapni!!!rohatt jól néznek ki!!!!! (2013.09.04. 06:16) Minden hely elkelt
  • smartiesss: Ítt van még néhány variáció :) marteeeart.blogspot.com/2012/03/kokarda-ujragondolva-fiuknak-es.html (2012.03.14. 10:58) Variációk kokárdára
  • badogosmester: Már itthon is kaphatóak ezek a gyönyörű cipőcskék az Eboszi webáruházban: www.eboszi.hu üdv (2011.06.14. 13:58) Kézzel készített klasszikusok
  • Krizzta: @felhasznalo: türelmetlenül várjuk!!! :) (2011.04.14. 09:11) Egyszerűt az egyszerűvel
  • felhasznalo: @AnnaPanni és @Krizzta: Jaj, jó ilyen igényeket olvasni. Lesznek itt történések, nem is olyan soká... (2011.04.13. 10:07) Egyszerűt az egyszerűvel
  • Utolsó 20

Cimkefelhő

Pocakosok nyáridőben

2010.06.21. 19:02 Cyr

Ami jár, az jár. Még akkor is, ha az ember lánya gömbölyödő pocakkal szeretné megőrizni csábító, lányos varázsát. A dagadó bokáktól és lábszáraktól szenvedő peches gravidákat  ez persze nyilván nem vígasztalja, ott sajnos időnként reménytelennek tűnik minden próbálkozás a dekoratív kisugárzást illetően.

Ám a Rent Maternity célcsoportja - ami én sajna sose voltam - , az alapjáraton karcsú, uszkve 150 cm hosszú lábakkal rendelkező kismama bőven talál a cég honlapján heveny megkívánást előidéző, szemre- és pocakra való ruhadarabokat.

A tavaszi-nyári kollekció rekkenő melegben is kényelmes ruhái a könnyed eleganciát, a lágy esésű anyagokat, az üdítően élénk színeket részesítik előnyben. Azért megnyugtatok mindenkit, jónéhány "kis fekete" koktélruha is befigyel a katalógusban, csak úgy, az íze kedvéért.

 

Forrás: RentMaternityWear

7 komment

Címkék: kismama ruha nyár kollekció elegáns gyerektrend

A bejegyzés trackback címe:

https://gyerektrend.blog.hu/api/trackback/id/tr932098868

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

nijntje 2010.06.22. 09:58:41

Miért van az, hogy még a pocis modellek sem híznak 50 kg-nál többre? Sehol egy dagadt boka, sehol egy fölösleges zsírpárna, sehol egy visszér... Nem tartom életszerűnek, viszont felháborít, hogy mégis (?) van ilyen, és nem a tükörből néz rám.

felhasznalo · http://gyermekszoba.blog.hu 2010.06.22. 10:19:35

@nijntje: Például előfordulhat, hogy a modellek hasa nem is babát, csak szivacsot rejt.:) Meg nyilván egy fotózásra nem az átlagos testalkatú, állapotú kismamát válogatják be, amikor a fényképezőgép még rápakol pár kilót mindenkire.

No, és ott a Photoshop is.:)

És aki a tükörből néz rád, arra légy büszke, még akkor is, ha visszeres a lába, netán rezegős a dereka, karfiolos a combja, vagy ráncos a homloka. Megvan mindnek a története, hozzád tartoznak - meg persze, ha úgy döntesz, úgyis változtathatsz majd rajta. És különben is, mi van a belső kisugárzással?:)

Cyr · http://gyermekszoba.blog.hu 2010.06.22. 10:20:15

@nijntje: Vígasztaljon az a tudat, hogy ezek a modellek "hivatalból" nem hízhatnak meg. Azonban a szoptatás közben-után le tudod adni a felesleget, gyakran még többet is, nem hiába venyigéz engem refrénszerűen Felhasználo bloggerina (ráadásul ő a Szoptatásügyi Főtanácsadó, nem én). Pedig elárulom, a négy terhességem alatt összesen 80 kg-ot híztam. Elképesztő szám, mi?
Nyűglődtem, vizesedtem, időnként lehajolni sem tudtam, nem, hogy cipőt kötni. Aztán elmúlt, pedig még a legkisebb is csak 21 havas. Modell ugyan nem lettem, mert ahhoz nőnöm kellene még vagy 20 cm-t. Ez pedig még várandósság nélkül is nehéz feladat lenne.
Ami pedig még egy darabig rajtad marad, arra gondolj úgy, ahogy a csemetéd: "Az is anyából van..."

Egyébként meg igazad van. Felháborító az egész. Gusztustalan. Frusztráló. Ráadásul rajtad a kutya sem dolgozik fotoshoppal napokig, mielőtt címlapra kerülnél :))))))))))))

Cyr · http://gyermekszoba.blog.hu 2010.06.22. 11:04:07

@felhasznalo: Mi van, Pucikám, egy rugóra járunk? :)

nijntje 2010.06.23. 06:23:11

Köszönet a vígasztaló szavakért, bár egy hetem van hátra, és nem érzem magam tipikus bálnának, mégis jól tud esni egy kis lelki tuning. Főleg a bűvös 80 kg olvastán... Az arcom leszakad. Gratulálok, főleg a 4 gyermek kitartó cipeléséhez! Nem semmi meló lehetett.:)

felhasznalo · http://gyermekszoba.blog.hu 2010.06.23. 10:27:05

@Cyr: Sima.:)

@nijntje: Figyi, én egy terhességgel híztam 34 kg-ot - igaz, nem is ment le teljesen, de őszintén? leszarom -, egy héttel előtted meg nemár ilyeneken izgulj!

Ha meg nem érzed magad tipikus bálnának, akkor nincs is gond, nyilván nem is vagy az! Cyr mondjuk mindegyikkel tipikus bálnának érezte magát, alap nélkül.

És juj, de izgi, június végére vagy kiírva? Én is így voltam.(29.) :)

Cyr · http://gyermekszoba.blog.hu 2010.06.23. 10:32:56

@felhasznalo: Volt alapja. Az első várandósság a 80-ból kapásból harmincat vitt. Ott azért nem csak has volt, a csípőben vállasodás is bejátszott rendesen. És még arra se foghattam, hogy farfekvés :))))
süti beállítások módosítása