HTML

Gyerektrend

Testvérünk a Gyerekszoba

Nincs megjeleníthető elem

Kipróbáltuk mi is!

Partnerek

Utolsó kommentek

  • kovács ilona: Sziasztok én vennék ilyen csizmákat,de nem tudom hol lehet kapni!!!rohatt jól néznek ki!!!!! (2013.09.04. 06:16) Minden hely elkelt
  • smartiesss: Ítt van még néhány variáció :) marteeeart.blogspot.com/2012/03/kokarda-ujragondolva-fiuknak-es.html (2012.03.14. 10:58) Variációk kokárdára
  • badogosmester: Már itthon is kaphatóak ezek a gyönyörű cipőcskék az Eboszi webáruházban: www.eboszi.hu üdv (2011.06.14. 13:58) Kézzel készített klasszikusok
  • Krizzta: @felhasznalo: türelmetlenül várjuk!!! :) (2011.04.14. 09:11) Egyszerűt az egyszerűvel
  • felhasznalo: @AnnaPanni és @Krizzta: Jaj, jó ilyen igényeket olvasni. Lesznek itt történések, nem is olyan soká... (2011.04.13. 10:07) Egyszerűt az egyszerűvel
  • Utolsó 20

Cimkefelhő

Állati lábak

2010.04.13. 09:39 zaphodbb

Kamaszkorom óta rajongok a Converse cipőkért, ez valahogy máig megmaradt, pedig már rég elmúltak a gimnazista évek. Természetesen a lányoknak is beszereztem belőle, már amikor 18-as volt a lábuk, ami utólag persze dőreség volt, mert hordták kocsicipőnek kb. három hónapig, amihez képest viszont mocskosul drága volt. De mindenkinek van valami lövése - jó, hát lehet, hogy nekem egy kicsivel több -, az enyém ez. 

Mivel tavasz van - gyönyörű! -, természetesen előkerült az én Converse cipőm is, amit ugyan hordani nem tudok ebben a szépséges november-közeli időben, de legalább mindennap megnézhetem, hogy ha normálisan viselkedne az időjárás, akkor már rég ebben surrannék tova. Erről pedig eszembe jutott a tavalyi Converse posztom, amitől hirtelen késztetést éreztem felmenni a Converse oldalára, újdonságok után kutatva.

Olyan sokáig azért nem kellett keresni, mert rögtön elémugrott ez az állati kollekció, ami ez esetben szó szerint értendő, merthogy állatokat ábrázoló, sőt, állatjelmezt öltött cipőkről van szó. Szerintem hihetetlenül - hogy úgy ne mondjam: állatira - helyesek, a katicásat egy szempillantás alatt bezsákolnám a csajoknak, a cápásat pedig vinném az unokaöccsöknek.

Forrás: Converse

1 komment

Címkék: design tavasz nyár cipő kollekció totyogó ovista nebuló gyerektrend

A bejegyzés trackback címe:

https://gyerektrend.blog.hu/api/trackback/id/tr531916087

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

VirgArt · http://www.virgart.hu 2010.04.13. 11:09:39

Ezek iszonyú jók!!
Nekem is régi rajongásom van irántuk. Talán azért, mert anno nekem nem engedte meg anyukám... A nagyobbik lányomnak már van egy! ;o))
süti beállítások módosítása