HTML

Gyerektrend

Testvérünk a Gyerekszoba

Nincs megjeleníthető elem

Kipróbáltuk mi is!

Partnerek

Utolsó kommentek

  • kovács ilona: Sziasztok én vennék ilyen csizmákat,de nem tudom hol lehet kapni!!!rohatt jól néznek ki!!!!! (2013.09.04. 06:16) Minden hely elkelt
  • smartiesss: Ítt van még néhány variáció :) marteeeart.blogspot.com/2012/03/kokarda-ujragondolva-fiuknak-es.html (2012.03.14. 10:58) Variációk kokárdára
  • badogosmester: Már itthon is kaphatóak ezek a gyönyörű cipőcskék az Eboszi webáruházban: www.eboszi.hu üdv (2011.06.14. 13:58) Kézzel készített klasszikusok
  • Krizzta: @felhasznalo: türelmetlenül várjuk!!! :) (2011.04.14. 09:11) Egyszerűt az egyszerűvel
  • felhasznalo: @AnnaPanni és @Krizzta: Jaj, jó ilyen igényeket olvasni. Lesznek itt történések, nem is olyan soká... (2011.04.13. 10:07) Egyszerűt az egyszerűvel
  • Utolsó 20

Cimkefelhő

Nyulam-bulam dínóba oltva

2010.03.24. 09:46 zaphodbb

Alapvetően most nem posztnak valót túrtam a neten, hanem az unokahúgomnak - akinek ez lesz az első húsvétja -, valami jópofa első húsvéti cuccot néztem, mert karácsonyra is kapott tőlem első karácsonyit, gondoltam szokássá válhatna ez akár.

Találtam sokféle helyes mintásat, nyuszisat, kacsásat, bárányosat, de alapjában azért mind olyan szokásos, olyan ilyet-láttam-már-kutyásban volt. Kettő darab fogott meg, amik jópofák, megmosolyogtatnak és rögvest megvenném bármelyik kölöknek a családból.

Forrás: Cafe Press

Szólj hozzá!

Címkék: baba body felsőruházat gyerektrend

A bejegyzés trackback címe:

https://gyerektrend.blog.hu/api/trackback/id/tr671863837

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása