HTML

Gyerektrend

Testvérünk a Gyerekszoba

Nincs megjeleníthető elem

Kipróbáltuk mi is!

Partnerek

Utolsó kommentek

  • kovács ilona: Sziasztok én vennék ilyen csizmákat,de nem tudom hol lehet kapni!!!rohatt jól néznek ki!!!!! (2013.09.04. 06:16) Minden hely elkelt
  • smartiesss: Ítt van még néhány variáció :) marteeeart.blogspot.com/2012/03/kokarda-ujragondolva-fiuknak-es.html (2012.03.14. 10:58) Variációk kokárdára
  • badogosmester: Már itthon is kaphatóak ezek a gyönyörű cipőcskék az Eboszi webáruházban: www.eboszi.hu üdv (2011.06.14. 13:58) Kézzel készített klasszikusok
  • Krizzta: @felhasznalo: türelmetlenül várjuk!!! :) (2011.04.14. 09:11) Egyszerűt az egyszerűvel
  • felhasznalo: @AnnaPanni és @Krizzta: Jaj, jó ilyen igényeket olvasni. Lesznek itt történések, nem is olyan soká... (2011.04.13. 10:07) Egyszerűt az egyszerűvel
  • Utolsó 20

Cimkefelhő

Kabátban lessük a tavaszt II.

2010.03.23. 17:29 Cyr

Jelentem, igyekeztem, kereken 24 óra telt el a tegnapi lányos-kabátos poszt óta,most a fickós darabok következnek. Nem is húzom az időt holmi fényezéssel, miközben nézegetitek a képeket, majd csendben szidolozom a glóriámat, egyébként pedig  máris a lovak közé csapok.

Kistesóval kezdünk, a Crazy8 nem fukarkodik a pasikkal, találhatunk náluk mindenféle tavaszi kabátot, mit csak férfiember kívánhat magának. Van sportosan elegáns,

 

kissé fázósra hangolt,

és "jókisfiú" modell is. Érdemes egyébként ellátogatni a honlapjukra mostanában, a többi férfias göncük közül is jó pár megdobogtathat néhány anyai szívet.

Debenhams. Nos, bennük még sohasem csalódtam. Kicsit félve nyúlok pedig időnként a nagyobb, ismertebb márkákhoz, méltatlanul háttérbe szorítják időnként a kisklambókat. Nos, itt ez a veszély nem fenyeget.

Jasper Conran piros-kék fazonja engem teljesen levett a lábamról, annak ellenére, hogy egyébként pasiügyben a kékért soha nem lelkesedtem, valahogy nekem ez a szín egy kisfiún túlságosan is... triviális. Erről a kékről azonban egy rossz szavam nincs. Sőt.

John Rocha designer kreálmányainak egyébként is nagy hódolója vagyok, nincs ez másként ezzel az "military style" kabáttal sem.

A Bluezoo kollekció egyik darabja helyes kis zöldség, persze, bélelt, jaj, csak meg ne fázzon a szentem abban a 15-20 fokban. Most para vagyok, vagy mégsem annyira?

 

Az Adams-nél is találtam néhány vagány, hordhatós darabot, nézzétek el nekem, hogy mégsem lettem tőlük túláradóan lelkes - túl sötétek ezek az én szememnek így egy rakáson.

 

Azért egy elegánsat csak becsempésztem a készletbe, sötét színek ide, vagy oda, ha egy ilyen kabát lóg a csemete szekrényében, ártani biztosan nem árthat.

A Next-ről persze a fickóknál is illik néhány szót ejteni, már csak azért is, mert a játszótéri forgatagban jó eséllyel találhatjuk szembe magunkat ezekkel a darabokkal. Igaz, jövőre...

Vadóc, katonai stílus, a kabátszaggatások nagy túlélője. Ha pedig mégsem, még mindig mondhatjuk, hogy azzal a szakadással együtt vásároltuk, vállán pedig a kissé fakó folt designkopás.

Könnyű dzseki, vékony béléssel, igazi tavaszi kabát. Kékségével ugyan nálam a futottak még kategóriába jutott be, de a béléscsíkok sokat javítottak a helyezésen.

Még mindig a Next-nél járunk, retrókedvelők, figyelem! A most következő két kabátvisszarepít minket a hetvenes évekbe. Nekem jólesik ez a repülés, hát Nektek?

A Gap hosszított farmerkabátja igazi főnyeremény, egy ilyen darabot, komolyan mondom, vétek kinőni. A Gap háza táján egyébként igazán remek a választék, sokféle fazon közt tobzóhatunk.

Itt van például ez a szívdöglesztő kordbetétes, elsősorban természetesen nagyfiúknak, mondjuk az első randikhoz, hogy a leányzó ne öltözze túl az ifjú lovagot.

A military stílus, úgy tűnik, másoknak is nagyon bejövős, én sem berzenkedek ellene, határozottan pofás a következő kabát.

A Children's Place ezúttal sem ragozta túl a dologot. Piros. Csíkos. Sportos. Egynek biztosan hordható, de könnyen válhat lecibálhatatlan, örök darabbá is.

Az Old Navy következő kabátja számomra nem okozott meglepetést. Igényes, hordható - naná, mi az, hogy! - nem túl feltűnő ez az átmeneti fazon.

Egy másik kabát, szintén tőlük, viszont annál inkább. Ilyen mintával és szabással durva zsákvászonnak képzelném el szívem szerint - az amúgy bizonyára ennél jóval puhább - anyagot.

Az utolsó versenyző, csakúgy, mint a lányoknál, az Oilily.  Az extraság ezúttal a bélésben keresendő.

Reméljük, sikerült ezzel eleget tennünk az olvasói kérésnek - melyet igyekszünk lehetőségeinkhez mérten ezután is teljesíteni. Következő körképünkben pedig hamarosan a gumicsizmákkal találkozhattok.

Szólj hozzá!

Címkék: tavasz kabát fiú totyogó felsőruházat ovista nebuló gyerektrend

A bejegyzés trackback címe:

https://gyerektrend.blog.hu/api/trackback/id/tr261852417

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása