HTML

Gyerektrend

Testvérünk a Gyerekszoba

Nincs megjeleníthető elem

Kipróbáltuk mi is!

Partnerek

Utolsó kommentek

  • kovács ilona: Sziasztok én vennék ilyen csizmákat,de nem tudom hol lehet kapni!!!rohatt jól néznek ki!!!!! (2013.09.04. 06:16) Minden hely elkelt
  • smartiesss: Ítt van még néhány variáció :) marteeeart.blogspot.com/2012/03/kokarda-ujragondolva-fiuknak-es.html (2012.03.14. 10:58) Variációk kokárdára
  • badogosmester: Már itthon is kaphatóak ezek a gyönyörű cipőcskék az Eboszi webáruházban: www.eboszi.hu üdv (2011.06.14. 13:58) Kézzel készített klasszikusok
  • Krizzta: @felhasznalo: türelmetlenül várjuk!!! :) (2011.04.14. 09:11) Egyszerűt az egyszerűvel
  • felhasznalo: @AnnaPanni és @Krizzta: Jaj, jó ilyen igényeket olvasni. Lesznek itt történések, nem is olyan soká... (2011.04.13. 10:07) Egyszerűt az egyszerűvel
  • Utolsó 20

Cimkefelhő

Lappangó igények

2010.01.08. 10:08 Cyr

Áll leesik, levegő kapkod, vigyáz, nem röhög hangosan.  Cáfolhatatlan tény, nem létezik olyan icinyke rés a piacon, amit meg ne találna valaki. Mindazonáltal éljen soká a  hóban-sárban, szobában és szabadban használható légáteresztős mászvédő - büszke feltalálója nem különben -, ami, mint egy falat kenyér, úgy hiányzott eddigi sivár életünkből.

Hogy ezt eddig én nem... hát anya az ilyen? Az összes kölök mászvédő nélkül állt nálunk két lábra, hiányát sose érezték, Kicsi Földalatti Mozgalom korukban sem, vagy tán nem merték jelezni - ki tudja?

Hogy minek vastag párnázás oda, ahol eleve van - számomra rejtély. Nekem bezzeg milyen jól jönne időnként,  amikor nagyritkán négykézláb eredek utánuk. Persze sanszos, hogy az én térdemen még idétlenebbül mutatna egy egyébként uniszex kiterült teknőc, vagy egy bevert szemű masnis kislány. Mert hogy a deden idétlen, számomra nem vitás.

Habozás nélkül váltok neki jegyet Abszurdisztánba.

Forrás: Lil' Melon

5 komment

Címkék: kiegészítő baba abszurdisztán csecsebecse gyerektrend

A bejegyzés trackback címe:

https://gyerektrend.blog.hu/api/trackback/id/tr331655601

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Impish 2010.01.08. 13:24:24

Én tuti vennék/varrnék egy ilyet ha nem rohangálna már az én kislányom. Azért jó, mert ha csupasz térddel mászkál a gyerek, én mindig paráztam hogy felfázik ahol kő van. Mert az nyáron is hideg tud lenni. Ha meg pl harisnya van már rajta akkor nem kopik ki, ruha kimélő tud lenni, szerintem.... 1 ilyennel ki lehet húzni a mászó korszakot...

Impish 2010.01.08. 13:26:02

Még egy megjegyzés, aki készítette ezt a képet, az nagyon hülye volt, már bocs, de nem látszik a gyerek lába, olyan mintha nem lenne neki, a hideg is kirázott...

maze 2010.01.08. 14:02:03

nem jól tudom, hogy a mászástól alakul ki a térdkalács?
a térdvédő szerintem gátolja ezt a folyamatot. ha a a hidegtől akarod megvédeni, elég egy harisnya (vagy legs)

én is megijedtem a lábatlan képtől.

Cyr · http://gyermekszoba.blog.hu 2010.01.08. 16:40:13

@Impish: Nálunk más volt a helyzet, kövön mászáshoz, meg hidegben nem adtam a kölkökre csupasz térdet.

A lábatlanság gondolata bennem is felötlött, de túl morbidnak találtam, meg aztán reménykedtem benne, hogy csak én asszociáltam ilyen elvetemülten. Ezek szerint tévedtem :)

Timcsa 2010.01.08. 16:44:36

A kép nagyon nagyon dúúúúrva!
A térdvédő egyébként szerintem anyukáknak is jól jönne, mert az én két térdem bőrkeményedéses lett amíg a fiam el nem kezdett járni! :)
Amúgy pedig a csúszásgátlós lenne az igazi.
süti beállítások módosítása