HTML

Gyerektrend

Testvérünk a Gyerekszoba

Nincs megjeleníthető elem

Kipróbáltuk mi is!

Partnerek

Utolsó kommentek

  • kovács ilona: Sziasztok én vennék ilyen csizmákat,de nem tudom hol lehet kapni!!!rohatt jól néznek ki!!!!! (2013.09.04. 06:16) Minden hely elkelt
  • smartiesss: Ítt van még néhány variáció :) marteeeart.blogspot.com/2012/03/kokarda-ujragondolva-fiuknak-es.html (2012.03.14. 10:58) Variációk kokárdára
  • badogosmester: Már itthon is kaphatóak ezek a gyönyörű cipőcskék az Eboszi webáruházban: www.eboszi.hu üdv (2011.06.14. 13:58) Kézzel készített klasszikusok
  • Krizzta: @felhasznalo: türelmetlenül várjuk!!! :) (2011.04.14. 09:11) Egyszerűt az egyszerűvel
  • felhasznalo: @AnnaPanni és @Krizzta: Jaj, jó ilyen igényeket olvasni. Lesznek itt történések, nem is olyan soká... (2011.04.13. 10:07) Egyszerűt az egyszerűvel
  • Utolsó 20

Cimkefelhő

Alkot az Olvasó 21.

2010.01.07. 15:22 felhasznalo

Volt egyszer egy kitűzős posztunk, és akkor borsoo' nevű Olvasónk megígérte, hogy küld majd fotót a saját készítésű kitűzőiről. Meg is tette, ezeket láthatjátok most alant. De nemcsak kitűzőkben jeleskedik, hiszen küldött még mellénykéket és egy igen vagány, fickós nadrágot is. Nézzétek csak!

"Ígértem, hogy küldök a kitűzőkről képet. Szóval itt van...

Ezeket először 4 ágú körmöcskével, ún. hurka vagy franciakötéssel készítettem, majd virágformára összehúztam és a közepére felvarrtam fagyöngyöket, a hátuljára pedig egy kis kitűzőalapot. Én sapkára szántam elsősorban, de máshol is megállják a helyüket. A bemutató sapit is én készítettem.

Egy ilyen "körmöcske" 300-400 ft és kislányoknak nagyon jó ajándék lehet, már az én 3 évesem is próbálkozik vele... és, ha sikerül, valamit ő alkotott.

Elküldök még pár képet, mert az utóbbi időben a varráson kívül a kötésbe is kezdek belejönni, a legkisebbemnek varrtam egy kockás nadrágot, amihez kötöttem először egy drapp, majd egy szürke mellénykét. A szürke ihletését a Gyerektrenden is látott francia szürkés össszeállítások adták, amik nagyon megtetszettek. Nekünk tetszik így ez az összeállítás, és érdemes a cipőcskére is egy pillantást vetni!"

Személy szerint nekem is tetszik így ez az összeállítás, ha lenne fiam, simán lenyúlnám tőled, borsoo'! De biztos vagyok benne, hogy mások meg is fogják tenni - helyettem is.

Szólj hozzá!

Címkék: kiegészítő szülő baba cipő fiú nadrág sapka pulóver sk felsőruházat alkot az olvasó gyerektrend

A bejegyzés trackback címe:

https://gyerektrend.blog.hu/api/trackback/id/tr251654244

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása