Hanem például szeretetből, klasszul összerakott holmikból, valódi odafigyelésből: nem csak arra, hogy mit venne fel a kölök, ha tehetné, hanem arra is, hogy anya-apa mit adna rá szíve szerint az ebadtára, akár már holnaptól.
A még csupán gyerekcipőben járó céget mindössze 3 éve hozta létre egy ötgyerekes házaspár - te jó ég, hogy jutott rá idejük? - , Amy és Scott Williams, valamint egy háromlányos anya, Tina Canales. Amy a Gap cégnél kóstolt bele a termékfejlesztésbe, tervezési és beszerzési folyamatokba, ott szerezte meg az első tapasztalatokat is arról, mi kell egy saját márka létrehozásához. Tulajdonképpen nem is esett messze a fájától, tekintve, hogy már akkoriban is elsősorban a kismama és a babarészlegnél tevékenykedett.
Scott, a férj, területi igazgatóként dolgozott a Lucky Brand Jeans-nél, amikor megismerte őt, hozzáértésben ruhatéren tehát nála sem lehetett hiány. A harmadik alapító tag, Tina, elsősorban kiskereskedelmi tapasztalataival bővítette a társaság szellemi tőkéjét, a jelek szerint meglehetős sikerrel.
Ilyenformán tehát hármójuk előélete, no és persze a felmutatható gyerekek összlétszáma szinte tálcán kínálta nekik egy saját gyerekruha-márka létrehozásának ötletét. És a végeredmény? Hétköznapra, ünnepre, bármikorra hordható és szerethető ruhák, remek választék, egyedi szettek, minőségi anyagok, bőséges stílusválaszték 3 hónapos kortól 10 éves korig.
Forrás: Peek... Aren't You Curious
Utolsó kommentek