HTML

Gyerektrend

Testvérünk a Gyerekszoba

Nincs megjeleníthető elem

Kipróbáltuk mi is!

Partnerek

Utolsó kommentek

  • kovács ilona: Sziasztok én vennék ilyen csizmákat,de nem tudom hol lehet kapni!!!rohatt jól néznek ki!!!!! (2013.09.04. 06:16) Minden hely elkelt
  • smartiesss: Ítt van még néhány variáció :) marteeeart.blogspot.com/2012/03/kokarda-ujragondolva-fiuknak-es.html (2012.03.14. 10:58) Variációk kokárdára
  • badogosmester: Már itthon is kaphatóak ezek a gyönyörű cipőcskék az Eboszi webáruházban: www.eboszi.hu üdv (2011.06.14. 13:58) Kézzel készített klasszikusok
  • Krizzta: @felhasznalo: türelmetlenül várjuk!!! :) (2011.04.14. 09:11) Egyszerűt az egyszerűvel
  • felhasznalo: @AnnaPanni és @Krizzta: Jaj, jó ilyen igényeket olvasni. Lesznek itt történések, nem is olyan soká... (2011.04.13. 10:07) Egyszerűt az egyszerűvel
  • Utolsó 20

Cimkefelhő

BRÉKING - Ungarische tutyi az ünnepelttől

2009.10.01. 13:58 felhasznalo

Ha netán lemaradtatok volna az előző körben egy szuper tutyiról a Puhatalpú Cipőtől, íme egy újabb lehetőség: a blog születésnapja alkalmából ismét kisorsolunk egy pár cipőcskét a kommentelők között.

Milyen kommenteket várunk? Mondjátok el, mit hiányoltok, és mi tetszett eddig a blogon!

A játék 2009. október 8., csütörtök éjfélig tart, a nyertest pénteken sorsoljuk ki, aki a nyereményt majd postán kapja meg, miután kiválasztotta a megfelelő méretet és a neki tetsző cipőt - ami akár az új zebrás vagy egeres rátétes is lehet!

Fontos tudnivaló, hogy mostantól már 25-26-os méretű lábbal rendelkező gyerekek szüleinek is érdemes játékba szállniuk, és hogy külön talpbetétet is vehettek a tutyikhoz!

Ha valaki nem akarja Fortuna kegyeire bízni magát, biztosra is mehet, ha ellátogat a Puhatalpú Cipő webáruházába

40 komment

Címkék: baba nyeremény cipő totyogó ovista gyerektrend

A bejegyzés trackback címe:

https://gyerektrend.blog.hu/api/trackback/id/tr21419018

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

*Bóbita* 2009.10.01. 15:07:49

Most a szülinap alkalmából kváncsi lennék, tortából milyen a gyerektrendi... ;-)
Legújabban az "alkot az olvasó"-t olvasom legszívesebben, de szeretem itt legeltetni a szemem.
Boldog szülinapot!
(A zebrás nagyon cukiiiiii!)

Kismoly 2009.10.01. 15:38:22

Öööö, vitatkoznék Bóbitával, szerintem finomak. :)

Boldog -boldog Születééésnapot!
Nekem is az alkot az olvasó a kedvencem-én örülnék még többnek:)
A zebrás tutyiért meg oda vagyok:)

BCili · http://cili-milim.blogspot.com/ 2009.10.01. 15:42:54

Cipőből sosem elég, bár varrtam eleget és varrok még ... szívesen húznám az apró Lililábra az egeres puhatalpút, főleg, hogy már 16-17 es méret is van!

Blogról nagy hiányzik trendi keresztelő ruci, SOS jól jönne most!

Pamina 2009.10.01. 16:19:22

Szeretnék több blog-tallózót látni, magyar blogokból elsősorban. A kolleginák nagyon tudnak ám itthon is :D bár látom, szerencsére néhányan feltűntek az alkotó olvasók között.

jolikaM · http://nemcsakvarrok.blogspot.com 2009.10.01. 21:23:09

Én is szeretnék tutyííííít. Nekem 19-es és 26-os is jöhet. Nagyon klasszak. (Bár már én is varrtam sajátot.)

Sugarshop tényleg nem finom, de a gyerek odavan érte.

Szeretem, hogy kikurkásszátok helyettem a király cumókat, nem nekem kell a szememet órákig guvasztanom a gugliban.

Így tovább!

lindabogar · http://www.lindabogar.blogspot.com/ 2009.10.01. 21:28:00

Mi már elnyűttünk egy zebrásat és mivel 11-én van nekünk is az 1 szülinap, jól jönne egy körte mintás is. :)
De komolyra fordítva a szót én szeretem a celeb gyerekes cikkeket. Jó lenne magyar gyerekruha designereket is látni, megismerni. Babakaja trendekről ne itt érdeklődjek? :)

Bardara 2009.10.02. 10:11:24

Csatlakoznék a magyar tervezői remekek felkutatását kérőkhöz! :)

Mint kezdő itthoni alkotó, gyűjtögetem az ötleteket a Lenke leendő ruciaihoz, és nagyon jók vannak! Nagy kedvencem a MAKIÉ kisruciai jelenleg!

Az egeres nagyon nyerő lenne nálunk! A lábméretét nem tudom (még) számozásilag, kb 12 centis.

b79andi 2009.10.02. 13:28:45

Hát én is csatlakoznék ... nekem is a magyar cuccok hiányoznak. Jó lenne pár trendi helyet ellesni, alkotót ... és nem csak SK-ban. Bár azok a posztok nagyon tetszenek.

Boldog Szülinapot!!! Még sok sokat!!!

*Bóbita* 2009.10.02. 14:46:53

Nahát, gyors voltál, köszi a linket! :)))
Tényleg trendik, ízről (sajnos) képernyőn kersztül nem tudok nyilatkozni. ;-)

krisztallit73 2009.10.02. 16:45:32

Támogatom a magyar alkotók, tervezők bemutatását, de azt hiszem, hamar a végére fogtok érni a sornak. Ha már ruházat, akkor én a varrás területéről is behoznék ötleteket, praktikumokat.
(Én egy pár 26-os cipőre pályázok.)

akiseri 2009.10.02. 18:46:42

Én is magyar tervezőket, gyerekrucikat látnék szívesen, olyan jók vannak itthon is! Meg molett kismamákat is mutogathatnának má... mind oan piszkafa, el se hiszi az ember.
Apa szerint több kispapacucc is jöhetne!
Amúgy nagyon szeretünk itt csodálni és csodálkozni, elképesztő a világ...

mancifej 2009.10.02. 22:59:22

Boldog szuletesnapot kivanunk mi is, ket par gyereklabbal egyutt:) meg sose nyertem sorsolason, hatha most...
Ami a tartalmi javaslatokat illeti, sajat keszitesu ruhakat szeretnek meg latni, meg otleteket, meg hogy itthon hol lehet beszerezni szuper ruhakat. Es mit szolnatok egy borzehez? Ahol gyerekruhat lehet cserelni, arulni... Izleses mufajban nehez ilyez talalni. Es egy jo gyerekruhaturkalo-teszt? De minden nagyon szep es jo amugy, gratulalok.

Wire2 2009.10.03. 14:00:17

Szerintem is jöhetne még több magyar termék. Illetve könyvek, ételek, egyéb gyermektermékek leírása. Valamint még több nyereményjáték. :)

felhasznalo · http://gyermekszoba.blog.hu 2009.10.03. 15:30:17

@Wire2: Wire, könyvek a Gyerekszobán vannak. És mivel ez elsősorban gyerekdivattal foglalkozó blog - a másik meg design és vizuális nevelés, miegyéb - kajákra esély nincs..:) Arra ott vannak a gasztroblogok.

felhasznalo · http://gyermekszoba.blog.hu 2009.10.03. 15:31:46

@akiseri: piszkafa kismamákkal vannak mutogatva sajnos a cuccok, mert a tervezők is rajtuk fotóztatják a ruhákat, de hidd el, attól még nem piszkafákra is jók azok a ruhák, csak max. nem 34-es méretben.:) Apacucc terén mire gondolt a kedves férjed?:)

felhasznalo · http://gyermekszoba.blog.hu 2009.10.03. 15:32:58

@krisztallit73: Gyakorlatilag akár már most mondhatom, hogy végére értünk a magyar sornak: a magyar tervezők valahogy nem nagyon gondolnak a gyerekekre. A Kenguru Gold meg nem olyan, amit én feltennék a blogra.:) Sajnos.

Timcsa 2009.10.05. 09:39:24

Sziasztok!
Én is szeretem az olvasó alkot rovatot, nagyon.
Jobb volna több magyar cucc, de ha ennyi hát ennyi.
:)

trafi 2009.10.05. 20:42:32

BOLDOG ÉVFORULÓT ÉS MÉG SOK ÉVET, kitartást, megújulást, ötleteket kívánok!
Sajnos a hazai hiánya nagyon érződik, de nagyon tetszik a bemutatott színes paletta, remélem igény- és stílusformáló hatással van/lesz a szülőkre. Örülök, hogy ez a blog egyáltalán létrejött! Nem kis munka, idő a részetekről, megszűrni a ránk zúduló katyvaszt. Szívesen nézek be hozzátok, és bíztosan megtaláljátok a szigorú szűrési feltételeiteket a bekerüléshez.
További kellemes ünneplést!
Muszájkéne egy tutyi, légyszí, légyszí...:)

cseresznye 2009.10.06. 20:02:09

Boldog születésnapot!

Szeretek csak úgy nézelődni, színeket, mintákat, szabásvonalakat mustrálni, de a lelkemnek az esik legjobban, ha nem jut eszembe egyből, hogy "aha, gazdag gyerek", inkább csak az, hogy "de aranyos".

Persze a gyerekek mackóban is aranyosak, de azt én sem adok rájuk, itthonra sem. Meg magamra sem:)

Érdekes lenni, turiban vadászott dolgokból jó összeállítások, olvasóktól, tőletek. Mindenféle vegyes cuccból jó összhatás.

És nagyon szeretnék egy ilyen kis cipőt!!!

rojalka 2009.10.06. 20:38:16

Boldog szülinapot.
Mi szeretnénk egy 21-est.
És mindegy melyiket.
Imádok böngészni a blogon.Sajnos annyi ötletem támad és nem tudom megvalósítani.Időhiánymiatt.
De mindennek eljön az ideje.A kis13 hónapos is lesz egyszer nagy csaj.

smartiesss 2009.10.07. 13:51:25

Boldog szülinapot!

Imádom nézni a színeket, trendeket, egyszerűen jól esik itt nézelődni.

loco 2009.10.07. 14:42:52

boldog szulinapot!

tobb varras, illetve gyerekekkel keszitheto ezmegaz is lehete meg, de nem biztos, hogy az utobbi teljesen beleillik a profilba.

a puhatalpu cipo puhatalpu cipoi pedig remekek, epp kinovi a sajatjat a kislanyom. szepek es nem kopnak egyaltalan!

Szafari 2009.10.07. 15:46:56

Nagyon örülök, hogy van már nagyobb méretben is tutyi. Nemrég vettem az egy éves kislányomnak, és nagyon sajnáltam, hogy a 3 éves báttya kimarad ebből az élményből. De úgy látszik mégse.

mendlerm 2009.10.07. 17:40:41

Boldog születésnapot!
Én most találkoztam először ezzel a bloggal! De tetszik! :)
Imádom én is szép ruhába öltöztetni a lurkót! De a fiúk terén egy kis hiányosságot érzek!

bíborlány 2009.10.08. 09:41:14

Hogy én miért nem jártam itt ezelőtt is? !? Nagyon tetszik a blog, egy igazi kincsesbánya!

Tutyit mi is imádjuk, most nőttünk ki és tanultunk meg járni, szomorkodtam is, hogy vége a puhatalpú időszaknak, mikor jött az ötlet: szobacipőnek is kiváló! Így most nagyon fáj a fogunk egy újra!

Boldog szülinapot!

lindabogar · http://www.lindabogar.blogspot.com/ 2009.10.08. 10:05:51

Kár, hogy nincs magyar tervező.
gyerekjáték trend létezik? :)

szabásminták home made rucikhoz? Olyan drágák ezek a design cuccok, de sokat meg tudnánk mi is csinálni.

Nekünk a 21-es méret jönne amúgy a kiskörtésből! :)

lakibaga 2009.10.08. 10:57:49

Boldog születésnapot kívánunk mi is, egy elnyűtt pingvines éppen totyogóval. Épp ideje lenne lecserélni a tutyinkat, de most hátha nyerünk egyet a zebrásból-bár sose nyertem még semmit.
A magyar tervezők nemigen gondolnak a picikre, pedig kéne és sokkal jobban megfizethetőbbek lennének szerintem,mint a néha nyavalyás más márkájú holmik...várjuk szeretettel a termékeiket! :)

Borgica 2009.10.08. 11:03:54

Jó lenne, ha praktikus és trendi kiegészítők is lennének pl. pelenkázótáska az anyukák örömére.
Gratulálok a bloghoz és boldog blog szülinapot!

worshiper 2009.10.08. 11:40:38

Nagyon boldog szülinapot! És még sok ilyet!

Tényleg nagyon jó lenne, ha lenne sok olyan bejegyzés, amiben trendi ruhák megvarrásának leírása lenne! Esetleg olyan, hogy hogyan öltözhet hasonló ruhába anya+lánya vagy apa+fia! Természetesen ez is úgy lenne igazi, ha mellékelve lenne, hogy sk hogyan valósítható ez meg! ;)
Tudom, kicsit sok az elvárás...

A puhacipő meg nálunk is szerelem! Mostanra lyukasra és rongyosra koptatta a kislányom :(, de hátha... ;)

silayn 2009.10.08. 11:51:29

sosem nyertem semmit, ez most nagyon jó lenne, épp aktuális a lányom első cipője
alapjában véve a blog egésze tetszik
ami jól jönne nekem, ha tartalmazna magyarországon beszerezhető babás alapanyagokat saját alkotásokhoz (ruhaanyagok, kiegészítők)

(ezen felbuzdulva küldök is mindjárt egy alkot az olvasós cimkenyuszit nektek a gyerekszobára)

felhasznalo · http://gyermekszoba.blog.hu 2009.10.08. 13:18:17

Drága Olvasók: gyerekjátékok, bútorok és egyéb kiegészítők (pl. pelenkázótáskák is) a másik blogon vannak: gyermekszoba.blog.hu

A magyar tervezőkkel az a gond, hogy bár nyilván lenne olyan, aki a gyerekek felé orientálódna, nem teszi, mert nem éri el a célközönséget. Készíthet ő kollekciót, számos hihetetlen szuper cuccot, ha például nem jut be egyetlen gyerekruha vagy babaruha üzletbe se - megfelelő kapcsolatok vagy kellő mennyiségű kenőpénz híján -, megette a fene az egészet, mert a nyakán marad minden.

Egyedül szerintem a WAMP ad teret egyébként az ezzel próbálkozó hazai tervezőknek, ott közvetlenül találkoznak a gyerekes szülőkkel, de pl. egy Brendonba vagy hasonló boltba való bejutás gyakorlatilag lehetetlen.

korcsolya 2009.10.08. 13:51:43

Lehetne pár képriportszerű bemutató arról, hogy milyen csodákat, trendi dolgokat lehet turkálni a gyerekeknek a turkálókban (akár vadiúj dolgokat is, még árcímkével...), csak úgy kedvcsinálónak. Továbbá nekem is kedvencem az alkot az olvasó rovat.

marie73 2009.10.08. 14:14:00

Nagyon jó ez a blog! Lehetne több "csináld magad" típusú dolog, de így is millió ötletet lehet szerezni innen :)
Éppen jól jönne egy tutyi, a lányom kinőtte az övét és folyton a fiamét akarja felvenni, megy a harc egész nap az egyetlen használhatóért :D

silayn 2009.10.08. 15:26:12

@felhasznalo: bocs, nekem a kettő egy, feedről olvasom őket, gyerekcucc ez is, az is, mindkettő érdekel
de valószínűleg nem jól fogalmaztam,
szeretek és szeretnék még sok mindenféle holmit sajátkezűleg készíteni a gyermekemnek, arra gondoltam tehát, ha tudtok egy jó rövidáruboltot, turkálót, egyebet, ahol lelni lehet jó minőségű és egyben gyermeknek is tetsző anyagot, szívesen venném.

például: nézzétek, a minap ez a hupikék tulipöttyös klottgatyát viselte a kis suri kruz, kicsit hunyorítva pont ilyen anyagot lehet kapni a budaörsi ikeában leárazva :)

felhasznalo · http://gyermekszoba.blog.hu 2009.10.08. 16:14:31

@silayn: ááá, linket, mert az lemaradt.:) Pedig érdekelne.:)

silayn 2009.10.08. 16:30:57

@felhasznalo: milyen linket, ezt most találtam ki :)
na ezt mondom, hogy ilyenek hiányoznak :)

felhasznalo · http://gyermekszoba.blog.hu 2009.10.08. 16:32:42

@silayn: ööö, ja, akkor MOST esett le.:) Azt hiszem, el is indulok haza.:)

nyulijo 2009.10.08. 21:40:27

Én is sk. készítésű cuccokat kedvelem, abból látnék szívesen többet is. De ötletet meríteni jó a "nagyoktól".
Csak így tovább! Ezek a kis tutyik az új mintákkal egyre szebbek.

raabeg 2009.10.08. 22:01:32

Én még több kiegészítőre lennék kíváncsi: sapka, sál, cipő, zokni...
Az is jó lenne, ha az alkot az olvasós dolgok között egy kicsit több fiús dolog lenne.
Boldog szülinapot!
süti beállítások módosítása