HTML

Gyerektrend

Testvérünk a Gyerekszoba

Nincs megjeleníthető elem

Kipróbáltuk mi is!

Partnerek

Utolsó kommentek

  • kovács ilona: Sziasztok én vennék ilyen csizmákat,de nem tudom hol lehet kapni!!!rohatt jól néznek ki!!!!! (2013.09.04. 06:16) Minden hely elkelt
  • smartiesss: Ítt van még néhány variáció :) marteeeart.blogspot.com/2012/03/kokarda-ujragondolva-fiuknak-es.html (2012.03.14. 10:58) Variációk kokárdára
  • badogosmester: Már itthon is kaphatóak ezek a gyönyörű cipőcskék az Eboszi webáruházban: www.eboszi.hu üdv (2011.06.14. 13:58) Kézzel készített klasszikusok
  • Krizzta: @felhasznalo: türelmetlenül várjuk!!! :) (2011.04.14. 09:11) Egyszerűt az egyszerűvel
  • felhasznalo: @AnnaPanni és @Krizzta: Jaj, jó ilyen igényeket olvasni. Lesznek itt történések, nem is olyan soká... (2011.04.13. 10:07) Egyszerűt az egyszerűvel
  • Utolsó 20

Cimkefelhő

Alkot az Olvasó 11.

2009.09.23. 17:23 felhasznalo

Pamina ismét küldött nekünk egy levelet, amiben két, a lányainak készített poncsóról számol be. Szeretjük a poncsót, mert az őszi-tavaszi időszakban épp elég meleget adnak, de kényelmesek és könnyű bennük mozogni, télen meg, ha valaki nagyon fázós, akár a kabátra is felhúzhatja. De lássuk Pamina poncsóit:

"Mindkét lányomnak varrtam egy-egy poncsót, tekintettel a hűvös őszi időre. Olyat terveztem, ami vidám, színes, és illik a lányaim egyéniségéhez. Polárból készültek, nem béleltem, de talán majd olyan is készül az igazán hideg napokra."

Nagyon szép és kedves poncsók lettek ezek, talán még a legelső Alkot az Olvasó posztban látható szoknyánál is jobban tetszenek.

Akit érdekelnek a részletek, esetleg a szabásminta, látogasson el Pamina blogjára, külön posztban olvashatja a nagylány és a kislány poncsójának történetét.

8 komment

Címkék: szülő lány praktikus sk poncsó alkot az olvasó gyerektrend

A bejegyzés trackback címe:

https://gyerektrend.blog.hu/api/trackback/id/tr351399021

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

zaphodbb · http://gyermekszoba.blog.hu 2009.09.23. 19:09:00

Pamina: a másodikat hogyan rögzíted rá a csajra? Pont az én varrás tudásomhoz való lenne ez az egy szem téglalapból poncsót dolog, csak hogy marad rajta a kölkön? van tépőzár? patent? mijaszösz?

Pamina 2009.09.24. 05:59:54

@zaphodbb: ugyanolyan belebújós, mint a felső, csak kisebb méretben :) van szabásminta is az oldalamon.

zaphodbb · http://gyermekszoba.blog.hu 2009.09.24. 10:48:01

@Pamina: jaa, értem:) Azt hittem elöl zárható. nekem olyan kellene, ami nem belebújós, mert copfok vannak mindenfelé és visítanak, ha a fejükön át akarok valamit húzni, mikor nekik már FRIZURÁJUK van:)) Úgyhogy légyszi találj ki nekem valami megoldást az elöl zárható, egy szál téglalapból elkészíthető poncsóra:D

zaphodbb · http://gyermekszoba.blog.hu 2009.09.24. 12:14:40

@felhasznalo: tudok én kézzel tépőzárat felvarrni?:)

felhasznalo · http://gyermekszoba.blog.hu 2009.09.24. 12:54:14

@zaphodbb: Arra még én is képes vagyok. És akkor már te is.:)

Pamina 2009.09.26. 06:26:17

Lehetne végig gombos is; nem gomblyukazva (mert már hallom is a sikításod :P ), hanem bújtatót varrva lyuk helyett.

És boldog blogszülinapot Nektek, nekünk!
süti beállítások módosítása