HTML

Gyerektrend

Testvérünk a Gyerekszoba

Nincs megjeleníthető elem

Kipróbáltuk mi is!

Partnerek

Utolsó kommentek

  • kovács ilona: Sziasztok én vennék ilyen csizmákat,de nem tudom hol lehet kapni!!!rohatt jól néznek ki!!!!! (2013.09.04. 06:16) Minden hely elkelt
  • smartiesss: Ítt van még néhány variáció :) marteeeart.blogspot.com/2012/03/kokarda-ujragondolva-fiuknak-es.html (2012.03.14. 10:58) Variációk kokárdára
  • badogosmester: Már itthon is kaphatóak ezek a gyönyörű cipőcskék az Eboszi webáruházban: www.eboszi.hu üdv (2011.06.14. 13:58) Kézzel készített klasszikusok
  • Krizzta: @felhasznalo: türelmetlenül várjuk!!! :) (2011.04.14. 09:11) Egyszerűt az egyszerűvel
  • felhasznalo: @AnnaPanni és @Krizzta: Jaj, jó ilyen igényeket olvasni. Lesznek itt történések, nem is olyan soká... (2011.04.13. 10:07) Egyszerűt az egyszerűvel
  • Utolsó 20

Cimkefelhő

Csíkot a csíkokra

2009.09.14. 10:05 zaphodbb

Alapvetően a Danefae kínálatából az előkéket akartam megmutatni, mert különlegesek és a vikinges mintájút muszáj látni és láttatni, egy egész posztot sem sajnálnék azért a zöld csíkos darabért.

De ha már elkezdtem nézelődni, nem hagyhattam ki a  többi előkét sem, mert a halas is és főleg a fókás az, amit most azonnal elfogadnék, csak úgy dísznek, mert ráadni már nincs kire. Esetleg elraknám magamnak, hátha megérem a 90 éves kort, akkor úgyis kell majd.

Aztán míg ott kattintgattam, addig gyorsan beleszerettem egy retrós plüss totyogóba is, és eszembe jutott, hogy mit össze nem kergettem egy hasonló darabot a lányok ruhatárába anno, és hogy mennyire nem leltem semmi normálisat. Pont ilyen jó is lett volna.

Mivel még mindig nem hagytam ott az oldalt, megláttam és sóhajtoztam pár sort a zöld csíkos overáll és a csajos csíkos kabát előtt is, mert ezek azok a ruhadarabok, amikből olyan nehezen találok szépet is és jót is a lányokra.

Ezekről a ruhákról merem remélni, hogy amellett, hogy bazi csíkosak, amitől szeretnem kell őket, még jó minőségűek is, úgyhogy már csak azt kívánom, hogy egyszer, még a lányok gyerekkorában, hozzájussak majd közülük pár darabhoz.

Forrás: Danefae

4 komment

Címkék: design lány tél kabát fiú totyogó overáll felsőruházat ovista gyerektrend

A bejegyzés trackback címe:

https://gyerektrend.blog.hu/api/trackback/id/tr181375356

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

miss Scotty (törölt) · http://avarazsollo.blog.hu 2009.09.14. 12:37:39

Akkor az én gyerekem most trendi, mivel tegnap varrtam neki egy csíkos őszi kabátot.

felhasznalo · http://gyermekszoba.blog.hu 2009.09.15. 19:33:54

@Miss Scotty: És még nem küldted el nekünk? Ejnyebejnye.:)

miss Scotty (törölt) · http://avarazsollo.blog.hu 2009.09.16. 15:42:59

@felhasznalo: Eszembe nem jutott, hogy szívesen fogadtok ilyeneket. Akkor máris megy :)

Üdv. Scotty

felhasznalo · http://gyermekszoba.blog.hu 2009.09.16. 21:04:05

@Miss Scotty: Ópedig erre alapul az Alkot az Olvasó "rovat".:) Megkaptam, szerintem holnap viszont is látod.:)
Köszönjük!
süti beállítások módosítása