Bármelyik anya megmondhatja, hogy a reklámok hazudnak. Legalábbis a csoda-folttisztítószerek reklámjai. Kovács Lajos legyen a talpán, aki egy átlagos ded ebédje után patyolattisztára mossa a kölök ruházatát, kiszedve belőle minden répa, cékla, borsó és brokkolifoltot. Nincs az a Vanish, ami erre képes lenne. Hogy a régi mondással éljünk: max az ecetes forró olló jöhet ilyenkor szóba.
Mikor enyém kölök kezdett a szilárd ételekkel ismerkedni, majd egyedül eszegetni, szerencsére éppen nyár volt, dögmeleg, így megtehettem azt, hogy minden etetés előtt egy szál pelenkára vetkőztettem, majd kajálás után csak betartottam a zuhany alá, és hipphopp, máris ragyogott. Fogok én majd azon idegeskedni, hogy leeszi magát mindennel, fogok én állandóan viaskodni vele a kiskanál feletti uralomért.
Persze, lehet, hogy nem az én módszerem a nyerő. De idegbajt akkor sem kell kapni, ha a gyerek tényleg telefoltozza magát. Csak adjunk rá olyan cuccost, ami már eleve foltokkal van ellátva.
A My Dirtie Birdie nemcsak foltos body-t, hanem foltos pólókat és előkéket is kínál a pacsmagoló babák szüleinek. Erre lehet mondani akár azt is, hogy malac módjára eszik még a gyerek, de micsoda stílusérzékkel.
Utolsó kommentek