HTML

Gyerektrend

Testvérünk a Gyerekszoba

Nincs megjeleníthető elem

Kipróbáltuk mi is!

Partnerek

Utolsó kommentek

  • kovács ilona: Sziasztok én vennék ilyen csizmákat,de nem tudom hol lehet kapni!!!rohatt jól néznek ki!!!!! (2013.09.04. 06:16) Minden hely elkelt
  • smartiesss: Ítt van még néhány variáció :) marteeeart.blogspot.com/2012/03/kokarda-ujragondolva-fiuknak-es.html (2012.03.14. 10:58) Variációk kokárdára
  • badogosmester: Már itthon is kaphatóak ezek a gyönyörű cipőcskék az Eboszi webáruházban: www.eboszi.hu üdv (2011.06.14. 13:58) Kézzel készített klasszikusok
  • Krizzta: @felhasznalo: türelmetlenül várjuk!!! :) (2011.04.14. 09:11) Egyszerűt az egyszerűvel
  • felhasznalo: @AnnaPanni és @Krizzta: Jaj, jó ilyen igényeket olvasni. Lesznek itt történések, nem is olyan soká... (2011.04.13. 10:07) Egyszerűt az egyszerűvel
  • Utolsó 20

Cimkefelhő

Kabátban lessük a tavaszt I.

2010.03.22. 17:29 Cyr

Háromnapos kényszerszünetünkből magunkhoz térve, olvasói kérésnek igyekszünk most eleget tenni, ezúttal több felvonásban. Vacskamati4 tavaszi kabátokat szeretett volna nézegetni, elsősorban paramamák számára. Mivel pedig szerkesztőségünkből kizárásos alapon én lennék a legparábbik para - küzdöttem a címért derekasan, a legnagyobb Vadnak például 13 hónapon át sterilizáltam önként és dalolva -, körbenéztem hát kicsit a tavaszi kabátok frontján. Örömmel jelentem, a választék bőséges, már-már zavarba ejtő.

Olyannyira elvesztem a választékban, hogy ez alkalommal a lányos anyáknak mutatok csak nyálcsorgatós képeket - a fickósoknak ugyanerre teljes napig várniuk kell.

Elsőként a Gap oldalán kotortam keveset, ahol elsősorban nem cicamica-rózsaszínt, hanem anyának is bejövős földszíneket leltem.

 

A hosszított fazonokért mindenesetre hálás vagyok, így a kiscsajok nádszálderekát sem fújhatja fagyosra az áprilisi szél, hogy a kerítés tövébe, padokra vagy lépcsőkre leülős, traccsolós tinikről már ne is beszéljünk. Elegánsak és sportosak egyszerre - még szoknyával is.

Ez a farmerhatású, karcsúsított, nagymintás, egyedi darab a 2010-es gardrób slágere lehet - igen nagy rá az esélyünk, hogy nem jön szembe nagyhírtelen az utcán.

A Gap háza tájáról egészen a Gymboree kistesójáig, a Crazy8-ig kalandoztam. Itt már azért kiütéssel győztek a rózsaszínek. Az első darabot a bélésében megbújó eprecske és a gombolás-megoldás teszi különlegessé, azt azonban kétlem, hogy a zsebeiben használható mennyiségű játszótéri kavicsot lehetne tárolni...

Pufidzseki azoknak, akik még számítanak egy-két hideg, szeles napra, mielőtt beköszönt a rekkenet. Csak bölcsen. Sok ilyen kabát megvételével Murphy szerint simán elkerülhető, hogy októberig - tehát nagyjából a kabát kinövéséig - jelentősebb hidegek támadjanak ránk.

Még mindig Crazy8, az aprónépnek, elsősorban húsvétoláshoz. Elbűvölő.

Kabátkalandozásom következő helyszíne a Debenhams volt, a választékban itt sem kellett csalódnom. Egyedi pöttyös-virágos fazont "lőttem" Nektek Jasper Conran-tól,

de ez az a hely, ahol Ted Baker designer a virágok közül leginkább az orgonát favorizálja - nem, nem, nem a fehéret,

Matthew Williamson pedig megcsillogtatja - nem csak az apró ujjakon -  a sötétrózsaszín lakkot. Csak nőcisen, elvégre az már oviban is dukál!

Azok a fránya tavaszi szelek! Hát nem előcsalogattak még egy pindurka jegesmedvét is a barlangjából? Az Adams nem bíz semmit a véletlenre,  én azonban bundát kiáltok, bármilyen gyönyörűséges is, hiszen tavasz van, vagy mi...

Jó, jó, így már mégiscsak más, rózsaszínben, sportosan, összes szőröket hátrahagyva, már nekem is teljesen tavaszias a kép.

A pöttyös pár körrel volt már náluk sláger, itt az idő, hogy kabátban is beszerezzünk egyet belőle a gyermeknek. Ha pedig  velem együtt anyának vagy apának megvolt annak idején a babos kendő, nosztalgiázni sem utolsó.

Vadászatom következő helyszíne az elmaradhatatlan Next volt, mert ők is rengeteg szépséget kínálnak kabát-fronton. Először is almazöldet, a klasszikusan elegáns napokra,

de találunk náluk vidám csíkosat, a - szerintem -  kissé idétlen Peppa disznyós kollekciójukból is.

Hagyományos dzseki, rózsaszín, virágos, még bélelt is kissé. Hahó, ébresztő! Tavasz után nyár jön még a Brit tudósok szerint is....

Még mindig Next, könnyű, virágos blézer, igazi nagylányos darab. A gombjaiért máris oda vagyok.

Az Old Navy meglehetősen fukar kezekkel mért tavaszi kabát ügyben. Persze tény, hogy nagy úr, akarom mondani márka, ámbár lehet, hogy az ok csupán abban keresendő, hogy ők optimistábbak a meleget és a tavaszt illetően. Az eleganciára azért természetesen komoly hangsúlyt fektetnek.

Ellentétben a Children's Place-szel, akik a maguk részéről inkább sportosban nyomják idén a tavaszt.

Bár napestig lehetne még folytatni a sort, utolsó darab következik, egyedi és jól olajozott, nyilván, nem is lehet ez másként az Oililynél. Egy ilyen kabát csemeténkre adásával  sejtésem szerint borítékolhatjuk a percenkénti "Hol lehet ilyet venni?" kérdést szembejövő ismerősöktől, ismeretlenektől, rokonoktól, barátoktól és üzletfelektől.

Hogy gyógyulásom még nem százas, az esélyes lehet, ezért aztán most rápihenek egyet, és  ígéretemhez híven holnap folytatom a tavaszi kabát-körképet. Készüljetek, pasis anyákok!

5 komment

Címkék: tavasz lány kabát totyogó felsőruházat ovista nebuló gyerektrend

A bejegyzés trackback címe:

https://gyerektrend.blog.hu/api/trackback/id/tr471851911

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Vacskamati4 · http://vacskakucko.blogspot.com/ 2010.03.22. 18:35:29

Húú, ezek tök jók, köszi!! :D Leginkább a GAP kollekció most a bejövős.. 13 hóig sterilizálni... oké, Te nyertél.. :)

felhasznalo · http://gyermekszoba.blog.hu 2010.03.22. 18:46:46

@Vacskamati4: Hehe, ne tudd meg...:) Állítólag én vittem a gyerekét a rosszba, ahányszor együtt sétáltunk, annyiszor forgott életveszélyben szegényke.:)

Cyr · http://gyermekszoba.blog.hu 2010.03.22. 23:30:56

@Vacskamati4: De, tudd csak meg. Pondrót etetett a deddel séta ürügyén, miközben én otthon bőszen sterilizáltam...

Vacskamati4 · http://vacskakucko.blogspot.com/ 2010.03.23. 07:45:54

:))) A jó barátnő megad mindent a gyereknek, amit otthon nem kaphat meg.. :P
süti beállítások módosítása