HTML

Gyerektrend

Testvérünk a Gyerekszoba

Nincs megjeleníthető elem

Kipróbáltuk mi is!

Partnerek

Utolsó kommentek

  • kovács ilona: Sziasztok én vennék ilyen csizmákat,de nem tudom hol lehet kapni!!!rohatt jól néznek ki!!!!! (2013.09.04. 06:16) Minden hely elkelt
  • smartiesss: Ítt van még néhány variáció :) marteeeart.blogspot.com/2012/03/kokarda-ujragondolva-fiuknak-es.html (2012.03.14. 10:58) Variációk kokárdára
  • badogosmester: Már itthon is kaphatóak ezek a gyönyörű cipőcskék az Eboszi webáruházban: www.eboszi.hu üdv (2011.06.14. 13:58) Kézzel készített klasszikusok
  • Krizzta: @felhasznalo: türelmetlenül várjuk!!! :) (2011.04.14. 09:11) Egyszerűt az egyszerűvel
  • felhasznalo: @AnnaPanni és @Krizzta: Jaj, jó ilyen igényeket olvasni. Lesznek itt történések, nem is olyan soká... (2011.04.13. 10:07) Egyszerűt az egyszerűvel
  • Utolsó 20

Cimkefelhő

Kabátot a kismamáknak

2009.11.11. 10:11 felhasznalo

Emlékeim szerint az egyik legnagyobb problémám várandósan az volt, hogy télen milyen kabátba bírom majd beletuszkolni magam.  Főleg úgy, hogy a hatodik hónapban a védőnő szerint már 8 hónapos hasam volt. Végül azt a rettenetes megoldást sikerült csak kitalálni, hogy a pasim egyik kabátját oroztam el. Fázni végül is nem fáztam, de rohadt ocsmány egy kabát volt, utáltam rendesen.

Máig sem tudom igazán, milyen kabátokat kínálnak a boltok a kismamáknak, de abból, amit az utcán látok, valószínűleg gyatra a választék. A legtöbb kismama pufidzsekiben vagy valami hasonlóban feszít a téli hónapokban, nem nagyon látok amolyan elegánsabb, csinosabb szövetkabátos pocakost.

Kár, hogy nincs itthon Topshop, náluk kapásból két olyan kabátot is találtam, ami jól néz ki, és kifejezetten az egyre kerekedő hasra szabták. Az egyik kifejezetten militarista, a másik pedig egy ballonszabású darab. Az előbbi csinos, de inkább szigorú, ez a képen látható viszont nőies és lágy. Persze, már előre hallom, amint egy-két olvasó azt gondolja: úristen, mekkorának látszik ebben egy nagyhasú nő. De biztos vagyok benne, hogy még akkor is előnyösebb a pufidzsekis megoldásnál, ha nem igazán slankít.

Forrás: Topshop

1 komment

Címkék: kismama ősz tél kabát felsőruházat gyerektrend

A bejegyzés trackback címe:

https://gyerektrend.blog.hu/api/trackback/id/tr901514169

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Bardara 2009.11.11. 11:02:02

Ó nekem szerencsém volt! Szövetkabátban tipegtem végig a telet, ami direkt pocakosoknak készült! Ráadásul itthon kis hazánkban kaparintottam meg, és egy percig se fáztam!
Olyan jól beburkolt, hogy álltalában az embereknek fel sem tünt a pocakom benne (főlleg a BKV-n, amikor le szerettem volna csüccsenni), pedig egy idő után mindenki az kérdezte hogy ikreket várok! :)
süti beállítások módosítása