HTML

Gyerektrend

Testvérünk a Gyerekszoba

Nincs megjeleníthető elem

Kipróbáltuk mi is!

Partnerek

Utolsó kommentek

  • kovács ilona: Sziasztok én vennék ilyen csizmákat,de nem tudom hol lehet kapni!!!rohatt jól néznek ki!!!!! (2013.09.04. 06:16) Minden hely elkelt
  • smartiesss: Ítt van még néhány variáció :) marteeeart.blogspot.com/2012/03/kokarda-ujragondolva-fiuknak-es.html (2012.03.14. 10:58) Variációk kokárdára
  • badogosmester: Már itthon is kaphatóak ezek a gyönyörű cipőcskék az Eboszi webáruházban: www.eboszi.hu üdv (2011.06.14. 13:58) Kézzel készített klasszikusok
  • Krizzta: @felhasznalo: türelmetlenül várjuk!!! :) (2011.04.14. 09:11) Egyszerűt az egyszerűvel
  • felhasznalo: @AnnaPanni és @Krizzta: Jaj, jó ilyen igényeket olvasni. Lesznek itt történések, nem is olyan soká... (2011.04.13. 10:07) Egyszerűt az egyszerűvel
  • Utolsó 20

Cimkefelhő

Felemás a lábakon

2009.10.27. 10:07 felhasznalo

Mennyire vicces már az, mikor az ember véletlenül felemás zoknit húz reggel, félkómásan a lábaira. És mennyivel viccesebb, mikor a félkómától vakon a gyerekre húzunk felemás lábmelegítőket.

Általában az eredmény ugyan elég disszonáns, sehogy sem passzol egymással a lila és a bordó, vagy a piros pöttyös és a rózsaszín csíkos, de ha az ember előre kitervelten hajtja végre ezt a műveletet, nemcsak úgy, bedagadt szemekkel, bizony érdekes, látványos és főleg vagány hatást érhet el. A Littleg MissMatchednél például direkt gyártanak felemás, de egymással mégis passzoló - nem zoknikat - harisnyákat, abból a combfix fajtából. Amit én ugyan gyereknél nem tartok annyira praktikusnak, de úgy látszik, egyes országokban meg a harisnyanadrágokat kerülik messzire a népek, nem lehet azonos a gondolkodásunk, no, ettől szép a világ.

Praktikum ide vagy oda, a harisnyák nagyon jók, simán táraznám be velük a gyerek téli kiegészítő-kollekcióját.


Forrás: Little MissMatched 

3 komment

Címkék: kiegészítő lány tél harisnya totyogó csecsebecse ovista nebuló gyerektrend

A bejegyzés trackback címe:

https://gyerektrend.blog.hu/api/trackback/id/tr151471278

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

miss Scotty (törölt) · http://avarazsollo.blog.hu 2009.10.27. 14:58:57

Ezeket még én is elhordanám így 36 éves vén fejjel :)

Bardara 2009.10.27. 17:46:35

Elbolyongtam a honlapjukon. ÚÚÚÚ! Szeretnék én is ilyenben lépkedni!
Ilyen tipusú zoknik/harisnyák nálunk miért nincsenek? :(
Élnek, és viccesek (szerintem).
Vagy csak én vagyok vakegér?

sorica123 (törölt) 2009.11.22. 15:15:53

@Bardara: volt egy időben felkapottabb ez a harisnya stílus, de valahogy nagyon hozzágyógyult az 'ízlésficamos, babaruhás bölcsészlány'-sztereotípiához, úgyhogy nem nagyon maradt meg. Pedig én is szeretem:)
süti beállítások módosítása