HTML

Gyerektrend

Testvérünk a Gyerekszoba

Nincs megjeleníthető elem

Kipróbáltuk mi is!

Partnerek

Utolsó kommentek

  • kovács ilona: Sziasztok én vennék ilyen csizmákat,de nem tudom hol lehet kapni!!!rohatt jól néznek ki!!!!! (2013.09.04. 06:16) Minden hely elkelt
  • smartiesss: Ítt van még néhány variáció :) marteeeart.blogspot.com/2012/03/kokarda-ujragondolva-fiuknak-es.html (2012.03.14. 10:58) Variációk kokárdára
  • badogosmester: Már itthon is kaphatóak ezek a gyönyörű cipőcskék az Eboszi webáruházban: www.eboszi.hu üdv (2011.06.14. 13:58) Kézzel készített klasszikusok
  • Krizzta: @felhasznalo: türelmetlenül várjuk!!! :) (2011.04.14. 09:11) Egyszerűt az egyszerűvel
  • felhasznalo: @AnnaPanni és @Krizzta: Jaj, jó ilyen igényeket olvasni. Lesznek itt történések, nem is olyan soká... (2011.04.13. 10:07) Egyszerűt az egyszerűvel
  • Utolsó 20

Cimkefelhő

Lennél gyerek celebéknél? - Suri és a magassarok

2009.09.22. 14:00 felhasznalo

Azok után, hogy úgy általában Suri Cruise-t szokták a világ legjobban öltözött gyerekének nevezni - ami egyébként nem igaz, csak a lányom nem kap elég nagy nyilvánosságot -, már nem is csodálkoztam rajta, hogy olykor az anyja őrült cuccokat aggat a gyerekre. Vagy legalábbis hagyja, hogy a gyerek magára vegye.

Ilyen például az a magassarkú kiscipellő, amelyben Suri Boston utcáin lófrált erősen a mamába kapaszkodva, némi shoppingolás céljával. A szoknyája nekem nagyon tetszik, a póló is jó, na de az a cipő? Jó, tudom, hogy minden kislány vágyálma, és olykor belebújnak anya magassarkújába, esetleg még kapnak is egy játékcipőt otthoni billegésre, de az utcára azért szerintem épeszű szülő nem adna ilyet a kölökre.  Azt is tudom, hogy celebéknél szinte munkaköri kötelesség megfelelni a paparazzik, no meg a plénum elvárásainak, de azért muszáj ennyire fashionistának lenni? No persze, biztos Cruise-knál nincs vita a harántemelő szükségességén, és nyilván genetikailag képtelenek gágogni a talpukkal, valamint csontozatuk is véglegesen rögzül legkésőbb a második életév végére. Legalábbis remélem.

Kíváncsi vagyok rá, merevítős melltartója is van-e már a gyereknek.

Forrás: Droolicious

39 komment

Címkék: celeb cipő ovista lennél gyerek celebéknél gyerektrend

A bejegyzés trackback címe:

https://gyerektrend.blog.hu/api/trackback/id/tr671398921

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

vkorsi 2009.09.22. 14:11:47

anya meg kényelmes futkosósban.....

cyber panka 2009.09.22. 14:29:16

nem is néz ki egy kisgyerek ilyenben.

egyébként a szcientológusok kicsi felnőttként tekintenek a gyerekre, lehet hogy emiatt nem is kérdés lehet-e magassarkúja

tárhejj · http://atarhely.hu 2009.09.22. 14:44:06

Kicsit koravén lett ebben a kis cipőben :)

Kyrandia 2009.09.22. 14:52:09

Suri csak most? A lányom ovis évzáróján az egyik kislány is magassarkúban tipegett.

jaffandi 2009.09.22. 14:52:40

Ki gondolta volna, hogy gyártanak ekkora méretű magassarkút...
Persze, lehet, hogy külön neki csináltatták.

sorica123 (törölt) 2009.09.22. 14:57:04

Én épp, hogy kamaszodó kislányon láttam ilyesmi cipőt. Nem is a lábfeje csontozatáért aggódtam (esetleg azért, hogy nem lesz-e bütyke tőle), hanem az egész tartását úgy elrontotta a magasítás, hogy rossz volt nézni. Nem véletlen, hogy kamaszkorig nem szabad ilyenben járni.

Ammonia73 2009.09.22. 15:00:44

Szerintem meg Suri Cruise is a www.exscientologykids.com oldalon olvasható történeteket fogja szaporítani. Itt szcientológusok gyerekei mesélik el történetüket, az oldal mottója sokatmondó: "Megszülettem, felnőttem, megszöktem."

Vacskamati4 · http://vacskakucko.blogspot.com/ 2009.09.22. 15:13:58

Mintha a stylistjuk összekeverte volna a mamának és a lánykának szánt cuccokat.. :D

elég.volt 2009.09.22. 15:38:42

Ez a nő úgy néz ki, mint aki be van szívva.

mojszipupi 2009.09.22. 15:52:17

Idióta az egész család. Bár Katie nagyon szipmpatikus volt amíg a minidiktátor sci férje meg nem bolondította teljesen. Ennek fényében nem is akdok ki a magassarkún.

mojszipupi 2009.09.22. 15:54:06

@elég.volt: Jajj már h feltételezhetsz ilyet, hiszen a sci tiltja a tudatmódosító szereket :DDDDDD LOL

szánalmas agymosottak....de a gyereket azért sajnálom mert nagyon aranyos

Freddy Krueger (törölt) 2009.09.22. 16:09:17

Cincológus barmok.
"Szegény' gyerekeket sajnálom.

Libikóka · http://www.minerva-szki.hu/szakkepzesek/ugyintezo-titkar.php 2009.09.22. 16:11:48

szegény gyerek.... csak sajnálni tudom.... nagyon aranyos, mint minden kis gyerek, de nem kellene vele így bánni.... Jó lenne neki, egy rendes cipő, ami tartja a lábát...

2009.09.22. 16:40:05

"szegény gyerek" voltam én is, ennyi idős koromban simán hisztiztem a "kopogós"cpőért és meg is kaptam.:)

hitomi 2009.09.22. 16:45:03

naja, pont ezt jutott nekem is eszembe, mint Traktorkának. mi van, ha a leányka addig hisztizett, míg apuci és anyuci meg nem vették neki a kopogós cipőt? merugye sci-ék különösen nagy gondot fordítanak arra, hogy "a gyereknek nem szabad semmiben sem hiányt szenvednie"...
a kislányt sajnálom, de az anyjának az anyja p*áját, amiért a kicsinek nem képes megmagyarázni, hogy ez még nem neki való (arról meg már nem is beszélve, hogy nem áll a sarkára a minidiktátor férje ellen).

Háta Más · http://www.artcharacter.hu 2009.09.22. 16:55:32

Adhatnának rá neccharisnyát minivel, meg sminkelhetnék és akkor lehetne árulni a gyereket pedofiloknak 2000 usd/óra áron - mondjuk. És akkor aztán semmiben nem szenvedne hiányt a gyerek tényleg.

Bedina74 · http://anyaapagyerekek.blog.hu 2009.09.22. 17:16:02

Az se gond, hogy a gyerköc nem lát a hajától.

brillo · http://brillo.blog.hu 2009.09.22. 17:35:39

én csak egyet kérek: ne kezdje senki utánozni!!! ha ezzel cruise-ék divatot teremtenek, én falnak megyek. (attól tartok, nehogy lemaradásukban a többi celeb, majd a jónép is követni kezdi őket, merthát a celebek csak nem okoznak kárt a gyereküknek, ugye?? no meg milyen trendi.. ááááhh, ez fájdalom)

2009.09.22. 18:26:21

már lehet + is basz(at)ták

BigKahuna · http://www.autostat.hu/markatoertenetek/7-markatoertenetek/354-honda 2009.09.22. 18:37:00

iszonyatos lehet ilyen rivaldafényben élni, és főleg így felnőni! szerencsétlen gyerek! le a kalappal az előtt akiből normális ember lesz így!

TOURázzunk együtt · http://tourazzunkegyutt2009.blogspot.com/ 2009.09.22. 19:34:54

Ilyet ehet azért látni a világ ezen felén is,a push-up melltartót viselő 7-8 éves kislányokkal egyetemben, (akiknek, gondolom ha így haladnak, a következő "nőies" lépésük a 16 éves korban végrehajtott első ráncfelvarrás lesz)

felhasznalo · http://gyermekszoba.blog.hu 2009.09.22. 20:36:19

@Traktorka: És simán hordhattad az utcán, míg mondjuk, elmentetek a közértbe? Mondjuk, alapvetően én tuti, hogy nem vettem volna a gyereknek - nem is vettem -, de ha lágy lenne a szívem, mint a vaj, annyira azért maradna fagyos, hogy csakis otthon, játszásiból...

@brillo: bízom benne, hogy azért ennél több esze van a mezei magyar szülőnek.:)

felhasznalo · http://gyermekszoba.blog.hu 2009.09.22. 20:38:42

@TDF2009: Az a gáz, hogy van igazság abban, amit mondasz. Bár push-up-ot még nem láttam 7-8 éves gyereken, de az is lehet, hogy csak nem ismerek elég duci vagy hormonzavaros gyereket...

Viszont az iskolában már elképesztő, hogy némelyik (gyerek)lány miben jár az órákra. Felsőben az az alap, hogy női táska szolgál a tankönyvek cipelésére, a hátizsák már ciki, és innentől kezdve el lehet képzelni a többit.

boszor 2009.09.22. 20:49:53

Szőrtelenítés kilenc-tíz éveseknek. A hajfestést nem is mondom, az már alap.

És ha már muszáj kopogós cipő, miért nem kislánymodell? Erre nekem valahogy ránézni is rosszul esik, olyan...beteg.

Hyberoid 2009.09.22. 21:21:50

Sajnáljátok csak "szegény gyereket" nagyon! :D
Naponta költenek rá annyit, amennyi a te éves jövedelmed.
Aki tud valamit a cruise-ékról meg a hitükről, annak legfeljebb az jut eszébe, hogy a gyerek ilyen cipőt akart, és kapott.
De folytassátok a szapulást, ahhoz legalább nem kell gondolkodni. :) Csak így tovább...

2009.09.22. 21:25:40

Mutti meg megy szépen a tapicskacipőben. Zsír! :P

Nightqueen 2009.09.22. 21:29:13

Na ezeknek sem lennék a gyereke...Majd gondolattartót is kap a gyerek, hogy szerintük normális legyen... Hülye ez mind...tisztelet a kivételnek!

sorica123 (törölt) 2009.09.22. 21:53:32

@Traktorka: sztem kevés olyan lány van, akinek ne lett volna vaegy kopogós szandija, de van értelmes sarokmagassággal is ilyen. Nem mondom, azért az is túlzás, aki télen-nyáron magasszárúban járatja a gyerekét, mert az "tartja a lábat". Tévedés: az izmok tartják a lábat, sokat kell mezítláb mászkálni, olyat játszani, hogy meg tudod-e fogni a lábujjaiddal a papírt, golyót, firlefráncot, és máris jobban bírja a gyerek lába a strapát.
Mindazonáltal Cruise-ék hülyék, és nem elsősorban az ilyen és hasonló akciókért (bár ez a mindentmegadok a gyereknek mentalitás is ugyanolyan hülyeség, mintha úgy fognák, mint a kutyát szerintem. Embert nevelünk, nem gyereket.), hanem a hitük és a berendezkedésük miatt (lásd Katie Holmes nem alkatának megfelelő 'tisztítókúrái', unalmas göncei, alkalomra haptákba vágott külseje...).

Kókuszmenyét 2009.09.22. 22:21:50

Nem normális a dolog, de emiatt nem kell aggódni... szerintem csak addig hordhat majd ilyet, míg 14-16 éves korára magasabb nem lesz, mint az a hülye mélynövésű apja.... :)

gonoszboszi 2009.09.22. 22:28:18

Jaja, az a gyerek, akire ennyit költenek (mint a te (?) egész éves fizetésed), biztosan boldogabb, hiszen ezen múlik minden..?
Egyébként meg lehet, hogy csak húsz métert sétáltak, annyira meg miért ne, ha úgy tetszik neki? Nem hiszem, hogy minden nap ezt hordja...

Mmok 2009.09.22. 22:37:23

En a szemet is feltem :(

miss Scotty (törölt) · http://avarazsollo.blog.hu 2009.09.23. 10:45:31

Bezzeg a mami kényelmes cipőbe dugta a lábait.
Tuti biztos nem engedném a lányaimat ennyi idősen ilyen cipőt hordani. Sőt, a későbbiek során is lebeszélném őket az ilyesmiről. Én sem vagyok egy high heels shoes fan :)

felhasznalo · http://gyermekszoba.blog.hu 2009.09.23. 10:51:50

@Miss Scotty: Én szeretem a magassarkúakat - sajnos szakadt bokaszalagjaim miatt hordani nem tudom -, de ezt túlzásnak tartom...

miss Scotty (törölt) · http://avarazsollo.blog.hu 2009.09.23. 12:39:36

@felhasznalo: Nekem csak egy bokaszalag alá nőtt kinövés miatt volt műtétem, de ez is elég ahhoz, hogy ne vásároljak magassarkú cipellőt :)

miss Scotty (törölt) · http://avarazsollo.blog.hu 2009.09.23. 12:41:40

@hitomi: Á, nem a szülő az, akinek meg kell tanítani az értelmes dolgokat a gyereknek. Az a bébisintér dolga. Tapasztalatból mondom. Megboldogult fiatalkoromban volt szerencsém néhány tudatlan amerikai gyerekhez.

sorica123 (törölt) 2009.09.23. 18:37:24

@Mmok: azt mitől...? Nekem egész gyerekkoromban hátra volt fogva a hajam, Anya ilyen varkocs-mániás volt, afró, antenna, minden túró pompázott az én fejemen, szemembe nem lógott soha. Elsős koromban elkezdett romlani a szemem, máig nem tudja senki, mitől, tizesnél tartottam, mikor sikerült megműttetni.
süti beállítások módosítása