A Bonpointról kötelező jelleggel kell írnom - mindamellett, hogy egy beleszeretős francia márka -, mert a cseresznyét választották logójuknak. Ehhez a gyümölcshöz kétszeresen is kötődöm: egyrészt B. lányom ovis jele, másrészt az "A cseresznye íze" című francia-iráni film az én legeslegkedvencebbekeim egyike, amit láttam 18 és 20 éves korom között vagy huszonhatszor. Így mikor láttam a cseresznyéjüket, erős késztetést éreztem, hogy akkor én erről írjak. Szerencsémre jó kis kollekcióval rukkoltak elő télire, úgyhogy ezt nem volt nehéz összehozni.
Náluk is visszaköszön a felnőtt divat, meg egy kicsit a csavargós beütés is, mint az Ikksnél, de azért jóval visszafogottabb és emészthetőbb módon. Kevés színt, vagyis inkább csak a természetesek közül használnak, no meg a mostanában elmaradhatatlan szürke és fekete is megjelenik, ami ezeknek a ruháknak jól áll. Szerintem tündériek lehetnek ezekben a ruhákban a csimoták, én berendelnék az alant látható téli kollekcióból két méretben is ha lehetne, úgy kábé most azonnal.
Forrás: Bonpoint
Utolsó kommentek