HTML

Gyerektrend

Testvérünk a Gyerekszoba

Nincs megjeleníthető elem

Kipróbáltuk mi is!

Partnerek

Utolsó kommentek

  • kovács ilona: Sziasztok én vennék ilyen csizmákat,de nem tudom hol lehet kapni!!!rohatt jól néznek ki!!!!! (2013.09.04. 06:16) Minden hely elkelt
  • smartiesss: Ítt van még néhány variáció :) marteeeart.blogspot.com/2012/03/kokarda-ujragondolva-fiuknak-es.html (2012.03.14. 10:58) Variációk kokárdára
  • badogosmester: Már itthon is kaphatóak ezek a gyönyörű cipőcskék az Eboszi webáruházban: www.eboszi.hu üdv (2011.06.14. 13:58) Kézzel készített klasszikusok
  • Krizzta: @felhasznalo: türelmetlenül várjuk!!! :) (2011.04.14. 09:11) Egyszerűt az egyszerűvel
  • felhasznalo: @AnnaPanni és @Krizzta: Jaj, jó ilyen igényeket olvasni. Lesznek itt történések, nem is olyan soká... (2011.04.13. 10:07) Egyszerűt az egyszerűvel
  • Utolsó 20

Cimkefelhő

Éljenek a hetvenes évek!

2009.06.05. 15:15 zaphodbb

Szeretjük a retrót, ezt már sokszor, sokféleképpen kifejeztük. Én azért szeretem, mert nekem nem retrót jelent, hanem a gyerekkoromat, mert bár a nyolcvanas évek elején voltam bölcsis, azért engem pont ilyen cumókba öltöztettek. Ezért szeretem az ilyen gyerekkorombeli cuccokban látni a lányaimat is, mert az olyan "érezzük, hogy meleg".

Az Ittikid ellát minket retrós mintákkal, színösszeállításokkal és szabásvonalakkal, csak győzzünk nosztalgiázni. Tisztára olyan érzés, mintha visszarepülnénk a hetvenes évekbe. Azt persze szinte mondanom sem kell, hogy skandináv ruhákról van itt szó. Nekem bejön nagyon, szanaszét tudnám vásárolni magam náluk, az biztos. Szerkesztőségi kedvenc az almás kék totyogó és a cseresznyés kisruha.

Forrás: Ittikid

Szólj hozzá!

Címkék: retro design ruha lány póló baba fiú nadrág szoknya felső totyogó rugdalózó felsőruházat ovista nebuló alsóruházat gyerektrend

A bejegyzés trackback címe:

https://gyerektrend.blog.hu/api/trackback/id/tr521163491

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása