HTML

Gyerektrend

Testvérünk a Gyerekszoba

Nincs megjeleníthető elem

Kipróbáltuk mi is!

Partnerek

Utolsó kommentek

  • kovács ilona: Sziasztok én vennék ilyen csizmákat,de nem tudom hol lehet kapni!!!rohatt jól néznek ki!!!!! (2013.09.04. 06:16) Minden hely elkelt
  • smartiesss: Ítt van még néhány variáció :) marteeeart.blogspot.com/2012/03/kokarda-ujragondolva-fiuknak-es.html (2012.03.14. 10:58) Variációk kokárdára
  • badogosmester: Már itthon is kaphatóak ezek a gyönyörű cipőcskék az Eboszi webáruházban: www.eboszi.hu üdv (2011.06.14. 13:58) Kézzel készített klasszikusok
  • Krizzta: @felhasznalo: türelmetlenül várjuk!!! :) (2011.04.14. 09:11) Egyszerűt az egyszerűvel
  • felhasznalo: @AnnaPanni és @Krizzta: Jaj, jó ilyen igényeket olvasni. Lesznek itt történések, nem is olyan soká... (2011.04.13. 10:07) Egyszerűt az egyszerűvel
  • Utolsó 20

Cimkefelhő

Beépített szoptatás

2009.04.29. 10:13 zaphodbb

Nekem mindig problémát okozott, hogy ha nem otthon, akkor hogyan szoptassak, hogy ne lásson senki semmit. És különben is, utáltam, hogy nem lehet, csak elől nyitható cuccot felvenni, hacsak nem akarom az egész pólót a nyakamba tenni, hogy a mellem mellett még a csíkos hasamat is megcsodálhassák az arra tévedő kíváncsiskodók.

Jól jött volna akkor pár ilyen felső, ruha, amit a Glamourmom készít. Egybe van építve a ruhával, pólóval a melltartó, csak lecsatoljuk a kívánt részt, és kész. Senki sem lát semmit. És még jól is nézünk ki. Mi kell még?

Forrás: Glamourmom

4 komment

Címkék: szülő ruha szoptatás praktikus baba felső felsőruházat gyerektrend

A bejegyzés trackback címe:

https://gyerektrend.blog.hu/api/trackback/id/tr771091384

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Brunella 2009.04.30. 14:39:52

Igen, igen, ezek tényleg jók! Ide vele!

Henka 2009.10.07. 15:13:52

A nyilvános szoptatásról....
Mi nagy cicisek vagyunk. Egyszer autóval elindultunk kettesben kisfiammal otthonról-vidéki község,ahol gyógyszerész vagyok-a szomszéd városba. Fiacskámnak valami nagyon nem tetszett, és égtelen ordításba tört ki, mit volt mit tenni, megálltam semmi közepén, hátraültünk és speckó ruci nélkül szopiztunk kicsit, miközben én hevesen kértem a jó sorsot, az arra tévedő falumbeliek NE akarjanak autót szerelni...:) , mert nem én jöttem volna jobban zavarba.

Henka 2009.11.04. 12:35:39

Meg..., de azóta nem is próbálkoztunk. Persze olvas az ember szépeket, de vidéken minden másképpen működik.
süti beállítások módosítása