HTML

Gyerektrend

Testvérünk a Gyerekszoba

Nincs megjeleníthető elem

Kipróbáltuk mi is!

Partnerek

Utolsó kommentek

  • kovács ilona: Sziasztok én vennék ilyen csizmákat,de nem tudom hol lehet kapni!!!rohatt jól néznek ki!!!!! (2013.09.04. 06:16) Minden hely elkelt
  • smartiesss: Ítt van még néhány variáció :) marteeeart.blogspot.com/2012/03/kokarda-ujragondolva-fiuknak-es.html (2012.03.14. 10:58) Variációk kokárdára
  • badogosmester: Már itthon is kaphatóak ezek a gyönyörű cipőcskék az Eboszi webáruházban: www.eboszi.hu üdv (2011.06.14. 13:58) Kézzel készített klasszikusok
  • Krizzta: @felhasznalo: türelmetlenül várjuk!!! :) (2011.04.14. 09:11) Egyszerűt az egyszerűvel
  • felhasznalo: @AnnaPanni és @Krizzta: Jaj, jó ilyen igényeket olvasni. Lesznek itt történések, nem is olyan soká... (2011.04.13. 10:07) Egyszerűt az egyszerűvel
  • Utolsó 20

Cimkefelhő

Anya kicsi dominája

2009.08.26. 18:02 zaphodbb

No, kérem szépen, ez a két együttes egy luxusruhákat készítő német cég, a Tila terméke. Csak nekem rettenetesen visszatetsző, hogy úgy mondjam, bizarr a kiscsajokon ez a fénylős, domina bőrszerkó? Jó, hát a színek a pulcsin tényleg szuperek, de ez a bőr, ezt hanyagolnám inkább.

Forrás. Fashion & Runaway

116 komment

Címkék: design lány kabát nadrág pulóver felsőruházat gyerektrend

A bejegyzés trackback címe:

https://gyerektrend.blog.hu/api/trackback/id/tr731340104

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

kommentel 2009.08.26. 19:18:01

igen, csak neked rettenetesen visszatetsző. A fényes bőrt sem a dominák találták ki kedves. Szerintem remek.

kavits 2009.08.26. 19:20:38

őszintén szólva nekem sem a dominák jutnak eszembe erről a bőrszerkóról. Egy ruha aztán ennyi.

nyuszifül67 2009.08.26. 19:37:31

szerintem őrült vagányul néznek ki a lányok!

Lord_Cica (törölt) 2009.08.26. 19:43:59

"Anya kicsi dominája" : eddig a hét legviccesebb dolga :)))

borigabi 2009.08.26. 19:47:40

Csak nekem tűnik betegnek a blogbejegyzés írója, hogy két gyerekről az "Anya kicsi dominája" cím ugrik be..? :)

Mirko 2009.08.26. 19:52:48

Inkább a Móricka-effektus lesz ez: még a rávezetés után se tudtam belelátni a dominaszerkót a képbe. Szerintem remek, én ráadnám a lányomra, pedig.

The reaper 2009.08.26. 19:56:30

Én igazából azt nem értem, hogy a 6-8 éves lányokat miért kell picsásan öltöztetni. Nem feltétlenül erre a képre gondolok.

Dulifuliokoska 2009.08.26. 20:02:20

A csíkos pulcsi/ruha NAGGGYON JÓ!

Áddám 2009.08.26. 20:07:35

Akinek ilyen as stílusa, annak baromi jól áll. Nekem se jut eszembe erről a domina szerkó. Szerintem határozottan szépek ezek a lányok:)

repecs 2009.08.26. 20:08:20

Az egyikből valami lóg

mokkaczuka 2009.08.26. 20:13:16

Aztán majd csodálkoznak, ha tizenkét évesen ittasan megkeféltetik magukat valami buliban.

Terror Dzsoni 2009.08.26. 20:21:54

Miért kell 10 alatti lányokat úgy öltöztetni, mintha már 14 felett lennének?

@mokkaczuka: Neked lesz igazad, Szét erőszakolják őket és akkor ki lesz a hibás? A kretén szülő, aki ilyen cuccokba öltözteti a lányait!

standup 2009.08.26. 20:34:26

A jobboldali kislány arckifejezése tényleg kissé "dominás", de a ruhákkal semmi gond nincs, a pulóver nekem kifejezetten tetszik.
A nadrág meg sima bőrnaci, övre erősített fém kiegészítőkkel, ha már van annyira nagy a gyerek, hogy nem gyilkolja le magát ilyen kilógó izékkel, szerintem nyugodtan ráadható.

standup 2009.08.26. 20:36:19

Helyesbítek. Valószínűleg a fotós mondott vmi olyat a lánynak, hogy "amíg nem végzünk, nem adom vissza a Barbidat. Akkor most állj meg rendesen, 75. kép...KATT...ez se jó....76....."
Ez jobban alátámasztja az arckifejezést :))

Akárki Akármit Mond 2009.08.26. 20:43:49

Fasza, már a 10 éveseket is kurvának öltöztetik...
Gratulálok mindenkinek akinek tetszik...
Más ha egy gyerek csinos, és más ez.

Netuddki. 2009.08.26. 21:10:48

ROSSZ AKI ROSSZRA GONDOL.

Akinek meg van pénze, annak mindent el lehet adni.

a_tom 2009.08.26. 21:12:46

Nem igazán dominás, inkább a pokol angyalai pizsamapartira készülnek.
Viszont egyetértek azzal hogy a gyerekek viselkedjenek és öltözzenek úgy ami illik hozzájuk.
Ezek itt mintha mini felnőttek lennének, se a ruha, se a póz, se a tekintetük, semmi gyermeki nincs bennük :(

Sandokohn, a maláji jiddis. (törölt) 2009.08.26. 21:17:35

ha rajtatok mulna a gyerekek / fiatalok 30éves korukig valami hordóba bujtatva járnának. sok agyhalott barom.

ezek a ruhák szenzációsak

gma 2009.08.26. 21:23:03

Basszus ez a cím maga a marketing. Besz..tam én is :D

Muad\\\'Dib 2009.08.26. 21:26:17

@aiKohJahn5:
Az, hogy nem úgy öltöztetem a kisgyerekem, mintha 20 éves lenne, nem egyenlő a hordóban járással. Aki ilyen szerelésben, meg még ilyenebben járatja a kislányát, azt szó nélkül bekúrnám a dutyiba, ha valami baj érné a gyereket.
Lehet, hogy én agyatlan barom vagyok, de legalább nem egy agymosott kozmopolita faszkalap...

domdodom69 (törölt) 2009.08.26. 21:42:34

a domina azért tényleg túlzásnak tűnik... bár én felnőtteken sem szeretem a bőrt, gyereken meg pláne nem. de hát ugye ízlések és pofonok...
a pulóver és a ruha nagyon klassz amúgy, csak a gyerekek arckifejezését nem értem. nem lehetne egy kedves, vagy legalább egy pimasz mosoly?

MortálWombat 2009.08.26. 21:47:55

Csinos ez a két 20 éves punáta.

baliquez 2009.08.26. 21:53:51

Kedves zaphodbb, javaslom hogy problémájával keressen fel egy szexuálpszichológust mielőtt nagyobb gondot nem okoz magának vagy a környezetének - normális, egészséges felnőtt embernek nem jut eszébe serdületlen gyermekkorú lányokról szado-mazo szexuális játékok női szereplője. Legalábbis nem az európai kultúrkörben.

Amennyiben nem érzi magára nézve érvényesnek az európai normákat akkor el lehet takarodni Közel-Keletre vagy cigányországba ahol a pedofília egyes helyeken a védendő és becsülendő magaskultúra része.

A belem kifordul hogy az elfajzott hazátlan sérültek hovatovább már minden bokorban a legsajátabb szexuális fantáziuk kivetülését, cukrosbácsikat meg pedofileket látnak, más témájuk sincs mint a szarás meg a hugyozás meg a baszás, értéket teremteni képtelenek, csak káoszt meg pusztítást okoznak, miközben fennen hirdetik a felsőbbrendűségüket, vita esetén meg reflexből kibasszák az asztalra a zsidó/cigány kártyát. E lehet menni, élhetőbb lenne ez az ország nélkületek, médiagecik.

leningrad · http://malackacico.blog.hu/ 2009.08.26. 21:54:45

A domina nyilvan tulzas, de sem szimpatizalok azzal h gyerekek ilyen holmikat hordjanak. Nem tetszik gyerekeken, pont azert mert "dogos". Egy 6-8 eves kislany legyen vagany, egyedi, de ne "dogos". Nem ertem az "ilyen a stilusa" es "szuper ez a ruha" kommenteket, mert valoban, ez egy felnottnek szuper ruha, es egy vagany kiscsajnak lehet h majd egyszer ez lesz a stilusa, de egy gyerek legyen gyerek, es ne sugarozzon ilyen fiatalon nemiseget. Pedig nem vagyok prud, es en is felhuznam ezeket a cuccokat, megsem. Pont.

leningrad · http://malackacico.blog.hu/ 2009.08.26. 21:56:33

Blaiquez: es vajon serduletlen lanyokat miert oltoztetnek serdultnek es kihivonak? Engem ez a kerdes roppantmod erdekel.

Roquentin 2009.08.26. 22:05:11

@baliquez: Gondoltam, végre egy olyan téma, aminek kapcsán kivételesen nem lesz zsidózás és cigányozás.

Tévedtem.

baliquez 2009.08.26. 22:06:05

@Leningrad: mi az istenfasza "kihívó" neked egy gyereken te beteg szar? Mi különbözteti meg a "serdült" öltözetet a "serdületlentől"? Segítek, sarkítottat és egyszerűt, nem lekezelésből csak hogy biztosan megértsd: látsz rajtuk pushupos melltartót vagy basszmeg-tűsarkút? Nem, ugye? Tudod miért? Azért mert GYEREKEK. Gyerekek, gyerekruhában.

Divattervezőként mondhatom hogy a ruhaanyagok kontrasztja itt az érdekes, nem az hogy , hú, meg haaa, lakkbőr van a gyerökökön, fúúj.

baliquez 2009.08.26. 22:06:57

@Roquentin: Ez olyan mint az elsőzés, nem kell mellre szívni. Én lennék a legboldogabb ha szóba sem kerülnének többé, sehol.

Muad\\\'Dib 2009.08.26. 22:10:40

@baliquez:
Akkor elmondom lassan, hogy megértsed. Ha a nagymamám idejében, valaki úgy öltöztetett volna fel egy kislányt, mint egy 20 éves nagyvárosi cafkát, rommá verték volna a falusiak, közvetlenül azután, hogy a csendőr leverte a veséjét. És ez így volt jól.
Ahogy Pozsonyi Ádám mondta: „ami új, az rossz”

Roquentin 2009.08.26. 22:10:53

@baliquez: Te divattervező vagy?

Fura, a hozzászólásaid alapján azt gondoltam, inkább ápolt valamelyik elmegyógyintézetben.

leningrad · http://malackacico.blog.hu/ 2009.08.26. 22:12:34

Baliquez: nem vagyok beteg szar, kedves mocskosszaju baratom. Igazabol egy 32 eves no vagyok, es ha ezeket te gyerekruhanak latod akkor surgosen csinaltass muerto szemeidre egy jo vastag gukkert. Ez max mereteben gyerek, amugy full felnottruha, a kislanyokat pedig kifejezetten egy kihivo, felnott no pozaban fenykepeztek. Nem hiszem el hogy ezt ep ember nem latja.

leningrad · http://malackacico.blog.hu/ 2009.08.26. 22:15:36

baliquez: mi az istenfasza "kihívó" neked egy gyereken te beteg szar?

Ja igen, a kerdesre nem valaszoltam: ez a ruha kihivo nekem egy gyereken. Ha pedig szerinted a push-up melltarto es a tusarku tesz egy szerelest felnottesse es kihivova akkor igen egyszeru eszkozokkel dolgozhatsz a "muhelyedben", mar ha valoban ez a szakmad.

Akárki Akármit Mond 2009.08.26. 22:19:16

@baliquez: Gyógyszert bevetted? Azt is amelyik emlékeztetne rá?

Akárki Akármit Mond 2009.08.26. 22:25:14

Amúgy meg a bőr cucc a dominanciára való hajlam/hajlandóság kifejezése. Nem kell ehhez perverznek lenni hogy lejöjjön. Gyerekekre nem való bőrruha! A csíkos ruha kimondottan vidám, nekik való de a bőr és maga a beállítás a tervező pedofil hajlamait villantja meg.

2009.08.26. 22:27:19

legalább 2 réteggel több bőr van a kis geciken, mint kéne

Sandokohn, a maláji jiddis. (törölt) 2009.08.26. 22:31:09

@Muad\\\'Dib: tuti a ruha miatt eri baj. nem azert mert a sok agyatlan hulye szulo nem tud beszelni a sajat gyerekevel / elmondani neki a vilag mocskait. Hulye vagy-e? A nagyanyad ideje lassan 100eve lejar. Mi a fenet akarsz te ezzel? Nagyanyad idejeben a ruhazkodas igaz, konzervativ volt, de ha melyebbre asol, akkor eszreveheto rengeteg "lazado" dolog... rendesen bekergettek akkor is a macit a malnasba...

ismail 2009.08.26. 22:32:16

sok maradi. semmi probléma nincs ezekkel a ruhákkal és ha valaki 12 évesen megkuratja magát az nem a ruha problémája
ezen el kell gondolkodni...

Sandokohn, a maláji jiddis. (törölt) 2009.08.26. 22:32:30

@Akárki Akármit Mond: ahhh, akkor a borkabatom / borcipom / bornadragom is domina cucc...
AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA

sok hulye, latott eleteben egy 2perces reszt egy BDSM filmbol, amin a nenin/bacsin valami fekete fenyes ruha volt, es rogton asszocial... baaaarmooookkkkk

Sandokohn, a maláji jiddis. (törölt) 2009.08.26. 22:33:28

@Muad\\\'Dib: remelem nem fogsz szaporodni... vagy ha mar szaporodtal, akkor a gyereked rajon arra, hogy mekkora egy maradi seggfej az apja/anyja mittoménmivagy.

grizzancs 2009.08.26. 22:34:25

egyebkent valoban vicces ez a borcucc, de a poenosnal tenyleg kimerul

Muad\\\'Dib 2009.08.26. 22:35:14

@aiKohJahn5:
Nyilván nem csak a ruha miatt éri baj. De azért nem kötelező rátenni még egy lapáttal. De ezt hiába magyarázom , mert ma az a normális, ha valaki minél kurvásabban tud mutatkozni, végül is így lehet a blikk, meg velvet címlapra kerülni. Lepra...

Muad\\\'Dib 2009.08.26. 22:37:07

@aiKohJahn5:
Hát még megóvhatom a társadalmat. Viszont a te szüleid nem gondolkodtak időben.
Egyébként pedig kösz a bókot: „...mekkora egy maradi seggfej...”

baliquez 2009.08.26. 22:37:46

@Leningrad: Elnézést a "szar" jelző indokolatlan használatáért, de szerintem nem lehet ép az akinek két kölöklány "kihívó". A pulcsik simán gyerekruhák, a harisnya dettó, a kiegészítőknél pedig a gyerekek ruhatára sokkal kevésbé behatárolt és modoros mint a felnőtteké.
A kabát szabása inkább afféle retro 80's, a csizma szintén erre utal. A nyitott sliccű bőrgatya mondjuk tényleg baromság, semmi értelmet nem lelek benne.
Mit jelent az hogy "kihívó"? Kihív hogy segítsek megoldani a matekháziját vagy mi? Nem értem miről próbálsz beszélni.

@Muad\\\'Dib: Tökéletesen igazad van, simán felkötném azokat akik gyerekekkel öltözékével kapcsolatban szexuális perverziókra asszociálnak. Erről ugatok. Másfelől meg elég furcsa hely lehetett az a falu, csendőrök meg nem vertek gyerekeket, és nyugi, ezután sem fognak, nem kell befosni.

@Roquentin: Öööö, ja, bár bizonyos okok miatt mostanában nem divattervezéssel foglalkozom elsősorban. Emlékeim szerint nemrég megszüntették az elmegyógyintézeteket a komenyisták mikor valami Ágnes volt a kirakatemberük. Az is olyan név mint a Sára...khmm, nemmagyar.

@Akárki Akármit Mond: Hagyhattál volna pár szemet hogy szellemem a Tiedhez hasonlóan ragyoghasson, és pompás beszólásaim csodálhassa széles e világ. Sajna mindet elrágtad, téma lezárva, csúnya magas labda.

attila1 (törölt) 2009.08.26. 22:39:46

@baliquez: rossz hír hülyegyerek: az ország a fajtád nélkül lenne élhetőbb. Ha ennyire nem tetszik itt, már kezdhetsz is csomagolni. Csak találj olyan helyet, ahol nem basznak pofán, ha élőben is ilyesmiket mondasz.

Sandokohn, a maláji jiddis. (törölt) 2009.08.26. 22:43:00

@Muad\\\'Dib:
Láttál te mar kurvát? Kurva != ruha
tehát (lassan, hogy felfogd) A K U R V Á N M I N É L K E V E S E B B R U H A V A N. Rajtuk van ruha, bőr? aztakurva mekkora katasztrófa.... Aki egy gyerekről a szexualitásra vagy bmilyen szexuális perverzióra asszociál, az nem hülye, azt bele kell lőni a dunába/tiszába. Tehát lassan ideje lenne indulnod.

attila1 (törölt) 2009.08.26. 22:43:10

@Muad\\\'Dib: "Ahogy Pozsonyi Ádám mondta: „ami új, az rossz” "

ez kábé a legnagyobb fasság, amit mostanában olvastam, pedig a neten a legbetegebb faszok szokták felbüfizni a baromságaikat.

ismail 2009.08.26. 22:46:34

egyetértek muad folyamatosan fasságokat ír

baliquez 2009.08.26. 22:46:53

@Muad\\\'Dib: "mert ma az a normális, ha valaki minél kurvásabban tud mutatkozni, végül is így lehet a blikk, meg velvet címlapra kerülni. Lepra..."

Feltételezem észre tudod venni a nemzetközi zsi.. bocs, média kéjes nyögdécselését mikor egyfelől kóros szexusú polgárok saját ízlésviláguknak megfelelően öltöztetnek gyerekeket hogy aztán egyből mehessenek visítozni a nyomtatott/elektronikus sajtóba és taknyos ujjaikkal mutogatni kvézipedofíliát aztán eladni az egészet és hátradőlni meg paje.. bocs bajuszt csavargatni.

Végső soron mindez a Redves Magyar Fogyasztót minősíti, mert megveszi a blikket, meg kattint a velvetre. Meg ide, baromságra, rá.

attila1 (törölt) 2009.08.26. 22:50:55

@baliquez: "Feltételezem észre tudod venni a nemzetközi zsi.. bocs, média "

ne szégyenlősködj, kisköcsög, írd azt, ami a beteg agyadból kijönne. Itt úgy sem tudja senki, ki vagy

felhasznalo · http://gyermekszoba.blog.hu 2009.08.26. 22:51:16

Szeretném megkérni a kedves kommentelőket, hogy bár megértem, ha a vita hevében elszabadulnak az indulatok, tartózkodjon a különféle nációkra célzó, megkülönböztető jellegű megnyilvánulásoktól. A következőkben ezeket moderálni fogjuk.

Kösz előre is.

Muad\\\'Dib 2009.08.26. 22:52:23

Ebben az esetben mivel nagy sikerem van, és szívesen népszerűsítem Pozsonyi művész urat, az abszurd szellemében búcsúzok a new generation petyhüdt képviselőitől néhány tőle származó idézettel:

"Az embernek - ahogy múlik az idő - törekednie kell látókörének szűkülésére, majd egy bizonyos életkor betöltése után szert kell tenni egy egészséges csőlátásra"

“Adolf Hitler, vezér és kancellár - akit mellesleg nem különösebben kedvelek, mivel roppantul pocsék zenei ízlése volt -, 1940-ben, amikor elfoglalta Párizst, azt tervezte, hogy földig romboltatja az Eiffel-tornyot. Ez a mesés terv végül nem került a megvalósulás stádiumába., s azt hiszem, már csak ez az egyetlen momentum is bőven elegendő ahhoz, hogy a harmadik birodalom politikáját komoly kritikával illessük”

baliquez 2009.08.26. 22:54:39

@attila1: Nekem nagyon tetszik itt, éltem már pár helyen máshol is, boldogabb sorsú országokban ahol a honpolgárok alakíthatták a sorsukat nem egy tetű beszivárgott terrorista banda, maradhattam volna, visszajöttem, mert nekem ez a hazám. Neked ez a szó nyilván semmit nem jelent, jó hír viszont hogy senki nem kényszerít maradásra, az sem baj ha visszajössz. Élőben is a pofádba mondom, aztán hogy ki vág szájon kit, az majd kiderül, van egy tippem.

A normális Magyarországba nem fér bele az a fosfolyam amit a hazátlanok folyatnak az agymosottaknak 0-24. Ez egy decens ország, lakói viszont mélyálomban. Fogy az altató viszont, egyre többen riadnak fel és az egerek hamarosan menekülhetnek, amíg tudnak.

attila1 (törölt) 2009.08.26. 22:55:33

@felhasznalo: bocsánat az elfajult szóhasználatért, én csak szeretném tudatni, hogy az elhülyült szerencsétleneken (Muad\\\'Dib, baliquez) gúnyolódom. Amikor beszólok nekik, az valójában csak stílusparódia. Persze nem biztos, hogy átjön...

felhasznalo · http://gyermekszoba.blog.hu 2009.08.26. 22:59:30

@attila1: az egymás gyalázása részemről belefér, ha a jelenlévők hülyézik le egymást, ám tegyék, felnőtt emberek, nyilván le tudják rendezni magukban.

Ám az antiszemita megnyilvánulások kiverik nálam - és általában minden jóérzésű embernél - a biztosítékot, származásra való tekintet nélkül. Tehát, akkor konkrétan megfogalmazva: baliquez, lécci, fogd vissza a politikai és antiszemita eszmefuttatásaidat. Még egyszer: kösz előre is.

Vacskamati4 · http://vacskakucko.blogspot.com/ 2009.08.26. 23:00:04

:D Én még nem láttam itt egy cikknél ennyi kommentet.. :D Zaphod, lehet, jobban jártál volna az eredeti Téli Tündérmese címmel? ;)
(bár csak nézőpont kérdése... )

Láttam itt már olyan szereléseket, amire ezerszer jobban illett volna a fenti cím, és senki még csak le se... Ez mindössze annyit mutat, mennyire manipulálhatóak az emberek... Mondhatnám azt is, haha, csakhogy ez nem is vicces.. :S

attila1 (törölt) 2009.08.26. 23:01:55

@baliquez: "nekem ez a hazám. Neked ez a szó nyilván semmit nem jelent, jó hír viszont hogy senki nem kényszerít maradásra, az sem baj ha visszajössz. "

képzeld nekem is. És hányok attól, hogy a hozzád hasonló barmok ide okádnak nap mint nap.
Maradni meg neked sem kötelező. A hülye haverjaidon kívül senkinek sem hiányoznál. De most komolyan: a fajtád ennyi idő alatt sem tudott a zsidózáson kívül mást kitalálni? Legalább szellemesebbek lennétek.

attila1 (törölt) 2009.08.26. 23:03:01

@felhasznalo: ebben teljesen egyetértünk. Én csak nem szeretném, ha az ilyenek azt hinnék, hogy csak ők szólhatnak be másoknak. Még a végén nagyon elbízzák magukat.

baliquez 2009.08.26. 23:05:04

@attila1: Nem gúnyolódsz hanem minősítesz, látatlanul és ismeretlenül. Ráadásul feleslegesen,úgy tűnik hogy a magadfajtától a "beszólás" csak pozitív visszacsatolás.

Ha a gyerekeken egyenruha-jellegű öltözet lenne akkor tőletek egyből megkapnák a "náci" jelzőt. Ha fehér inget viselnének fekete nadrággal-mellénnyel akkor meg első sorban álnnál hogy "rasszistáák". Így viselkedik mindenkivel a nagy testvér, a média "kiválasztott népe".

c72 2009.08.26. 23:08:26

Hát nem tudom, az én lányom (9) még annyira királylányban utazik, hogy egyszerűen nem tudna azonosulni ezzel a szerkóval, ha netán rá akarnám adni. Megvan a saját mesevilága, irigylem is érte rendesen :) Az ő világában ezt a cuccot a negatív szereplő hordja sztem.
Minek siettessem őt a mi agyatlan felnőttvilágunkba, annyira azért nem jó hely.

felhasznalo · http://gyermekszoba.blog.hu 2009.08.26. 23:08:50

@Vacskamati4: hát igen, haha, de kesernyés szájízzel.

@baliquez: istenem, mennyire nem lennék a bőrödben. De most már tényleg abbahagyhatnád a zsidózást, a kiválasztott népezést és egyebeket. Esetleg folytasd egy másik blogon...

ismail 2009.08.26. 23:12:29

@baliquez: azt hiszem nagyon el vagy tévedve barátom
az ha valaki nácinak öltözik akkor az kelthet félelmet emberekben nem ok nélkül de ha te folyamatosan zsidózol ugy h arra senki nem okot akkor azt hiszem nem kell megsértődnöd azon ha lenáciznak vagy le antiszemitáznak.

baliquez 2009.08.26. 23:12:37

@felhasznalo: nekem tökmindegy és mindig is az volt és az is lesz hogy valaki hupikék vagy neonzöld, még az sem érdekel hogy előbőr-tulajdonos-e (pedig az is öltöztet). Nem vagyok antiszemita, sem rasszista, ellenben a cionistákat ugyanúgy rühellem mint a nácikat. Talán még jobban, mert előbbi jelen, utóbbi meg múltidő. Persze, ha valaki a cionista posványt ekézi akkor egyből a legkényelmesebb rásütni hogy antiszemita, miközben semmi baja a zsidókkal.

Igen, ennek köszönhető az is hogy szexis-nek tervezett pózokban, felnőttes sminkkel gyereklányok pózolnak divatlapokban.
Ezúton üzenem hogy ez a magyar hagyományoktól idegen, ott árulják a portékájukat ahol valakit érdekel.

Attila1 is, ahelyett hogy bármi párbeszédet vagy a témához legalább lazán kapcsolódót írt volna, nekiáll szennyeskedni, feleslegesen.

attila1 (törölt) 2009.08.26. 23:13:43

@baliquez: szerintem semmit nem értesz: egy teljesen irreleváns témában elkezdtél zsidózni. Az ilyenek mit várnak? Hogy megtapsolják őket? Csak azért mert van pár haverod,akinek bejön? Ennyire azért már nem vagytok sokan. Még ha nagyon hangosak vagytok is.

A konkrét témához: két hat éves kislányt praktizáló kurvának öltöztettek. Persze, hogy sokaknak ez jön le a képekről. Képen nem jön át, hogy itt csak kisgyerekekről van szó. A szülőket és a fotósokat kéne szájba verni, hogy észhez térjenek.

attila1 (törölt) 2009.08.26. 23:16:36

@baliquez: "Nem vagyok antiszemita, sem rasszista, ellenben a cionistákat ugyanúgy rühellem mint a nácikat."

Hát sok minden lejött a hozzászólásaidból, ez éppen nem. Ha ez igaz, akkor kicsit félreérthetően fogalmazol.

Sandokohn, a maláji jiddis. (törölt) 2009.08.26. 23:17:10

@attila1: agyhalott. A praktizáló kurván kevés ruha van, épp ezért kurva. Valószinű, max anyuci puncija volt amit életedben eddig láttál.
Ez egyszerűen csak vagány ruha.

És akinek 2 gyerekről a praktizáló kurva jön le, az hulye.

felhasznalo · http://gyermekszoba.blog.hu 2009.08.26. 23:18:18

@baliquez: miután kurvára nem bír érdekelni a politika mocskos világa és a történelemnek nevezett tudománytalan valami, elhiheted, hogy ha én mondom rád, hogy antiszemita megnyilvánulásaid vannak, azt nem azért teszem, mert zavar, hogy a cionista posványban kevered a szart. Hanem azért, mert olyanok a hozzászólásaid.

És ha te a cionistáknak köszönhetőnek tartod a fent tervezett ruhákat és társaikat, valamint azt gondolod, hogy ezek a magyar felmenőkkel, magyar öntudattal és magyar büszkeséggel rendelkező, hagyománytisztelő és hazaszerető emberek érdeklődését nem kelti fel, hát, akkor sajnos nagyot tévedsz.

Attila1 hozzászólásai pedig az én szemszögemből sokkal inkább témához kapcsolódnak, némiképp kevesebb mocsokkal.

És most jobbra el, ablakot festeni, hogy kész legyen végre a gyerekszoba.

baliquez 2009.08.26. 23:19:21

@attila1: Attól tartok hogy a kulturális hátteredből adódhat az hogy gyerekekben kurvákat látsz. Nem én tehetek arról hogy ama kulturális hagyomány közel-keleti. Egyeseket ez konkrétan személyesen sért mint látom. Ha képről nem tudod megállapítani hogy "itt csak kisgyerekekről van szó" akkor szexuálpszichomókus mellett érdemes felkeresni egy szemészt is.

a_tom 2009.08.26. 23:19:55

@felhasznalo:
Tényleg úgy gondolod hogy az ilyen elmebetegekre hat a szép szó? Látod hogy nem hagyja abba az ámokfutását. Ha nem tiltod ki, akkor úgy tűnik támogatod abban amit csinál...

attila1 (törölt) 2009.08.26. 23:20:48

@aiKohJahn5: "agyhalott. A praktizáló kurván kevés ruha van, épp ezért kurva. Valószinű, max anyuci puncija volt amit életedben eddig láttál. "

ez nagyon idétlen hozzászólás volt. Kábé egy tucat prostihoz volt szerencsém a közel negyven évem alatt. Felismerem, ha kurvát látok. Pont ezért nem tetszett a kép.

Sandokohn, a maláji jiddis. (törölt) 2009.08.26. 23:22:03

@a_tom: ami nem tetszik, azt tiltsuk.... ejjjjjj, de ismerős a kádervilágból....

attila1 (törölt) 2009.08.26. 23:23:51

@baliquez: "Ha képről nem tudod megállapítani hogy "itt csak kisgyerekekről van szó" akkor szexuálpszichomókus mellett érdemes felkeresni egy szemészt is."

pont ez a bajom. Hogy kisgyerekek játszanak felnőttet (kurvát, ha úgy tetszik), és a szüleik azt hiszik, hogy ezek jópofa képek. Rossz hír: az ország összes pedofilja ilyen képekre recskázik esténként. Én látom, hogy itt gyerekekről van szó, pont ezért nem tetszik

baliquez 2009.08.26. 23:23:52

Okos enged, jóéjt.

futura 2009.08.26. 23:24:25

@felhasznalo:

Amiről írsz az az elmélet, de hol a gyakorlat!
Ellenszenvemet legyőzve végigrágtam a hozzászólásokat.
Katasztrófa!
Egy nyomorult gyermek ruháról írt hozzászólásokra, bármilyen független bíróság nehéz éveket osztana ki.
Ezek a "dugnám" és más tipusú hozzászólások, mennek különböző adatközpontokba, és regisztáció alapján az azonosítás is megtörténik.
A debreceni cigány gyilkosok is ezen buktak meg.

attila1 (törölt) 2009.08.26. 23:24:58

@aiKohJahn5: "ehhhhh, akkor téged rendesen átbasztak"

de jó lenne, ha ezt éjfél tájt még érteném...

baliquez 2009.08.26. 23:27:39

@attila1: Teljességgel egyetértek, ezért felesleges vitatkoznunk. Esélyes hogy a "jópofa" fotókat készítő szülők a recskázó pedók is egyben. Szeretnék olyan országban élni ahol gyerekfotós topikok szexuális jellegű elnevezéséért majd azt fősodratú médiában elhelyezéséért minimum időleges letiltás jár. Mert a hunyó zaphod, ő kezdte kommentvadász témáját a beteges asszociációjával.

attila1 (törölt) 2009.08.26. 23:27:54

@felhasznalo: "És most jobbra el, ablakot festeni, hogy kész legyen végre a gyerekszoba. "

éjfélkor fested az ablakot? Elszánt ember lehetsz...

attila1 (törölt) 2009.08.26. 23:29:52

@baliquez: "Esélyes hogy a "jópofa" fotókat készítő szülők a recskázó pedók is egyben"

mit gondolsz, miért van ennyi gyerekszépségverseny stb...? Miért kell a modelleknek anorexiásoknak lenniük? (hogy minél inkább fejletlen gyerekekre hasonlítsanak) Ez egy külön iparág, ami legálisan szolgál ki egyébként illegális igényeket.

Sandokohn, a maláji jiddis. (törölt) 2009.08.26. 23:30:46

@attila1: nem az időhöz van kötve.
manapság már 40éves kor körül kezdődik az elbutulás?

GYK: ugye kukijuk nem volt azoknak a kurváknak, akikkel dolgod volt...

attila1 (törölt) 2009.08.26. 23:33:35

@aiKohJahn5: "nem az időhöz van kötve.
manapság már 40éves kor körül kezdődik az elbutulás?

GYK: ugye kukijuk nem volt azoknak a kurváknak, akikkel dolgod volt.."

erre csak azt tudom írni, amit az előbb: "de jó lenne, ha ezt éjfél tájt még érteném... "

felhasznalo · http://gyermekszoba.blog.hu 2009.08.26. 23:47:40

@attila1: elszánt, elfoglalt és kurva gyors. Már kész is a mai adag.

És baliquez utolsó hozzászólását szépen moderáltuk.

Roquentin 2009.08.26. 23:51:06

Azért ha most picit a zsidózás-cigányozás-témát zárójelbe lehetne tenni, tényleg ízléstelen ez a cucc. És persze, hogy a szülők a leghülyébbek.

Az megvan különben, hogy olykor baromian megugrik a fotó-tárhelyek forgalma - mondjuk amikor anyuci kiteszi a netre a képet, amin ennivaló serdületlen kisgyereke éppen meztelenül száll ki a fürdőkádból...? Szóval ennyire hülyének tényleg nem szabadna lenni.

attila1 (törölt) 2009.08.26. 23:51:27

@felhasznalo: "És baliquez utolsó hozzászólását szépen moderáltuk. "

még durvább volt, mint a korábbiak? Vannak reménytelen esetek.

baliquez 2009.08.26. 23:52:06

@felhasznalo: megérdemelten, mert futura offtopik bullshitjére reagáltam. Jóéjt.

baliquez 2009.08.26. 23:53:04

@attila1: nem volt durva egyáltalán csak nem tartozott témához.

futura 2009.08.26. 23:56:13

@baliquez:
Az ilyen fokú átpolitizáltság engem egyszerűen nem érdekel.
Tény, hogy az egyik debreceni gyanúsított igencsak bőszen nyilvánított véleményt a neten.
Természetesen az igazságszolgáltatás nem a véleményeket bünteti, de ez szerinted normális hozzászólás, hogy aszongya:" ezt dugnám" és " megfarkalnám".
Azért szólásszabadság ide vagy oda, egy hetes kijózanító sötétzárkát megszavaznék ezeknek a vicces figuráknak.

attila1 (törölt) 2009.08.26. 23:58:48

@baliquez: Pedig úgy tűnt, ehhez a témához szinte minden hozzátartozik... Na mindegy, megiszom az utolsó korty vörösbort, aztán lefekszem aludni.

baliquez 2009.08.27. 00:02:47

@futura: Nem, semmiképpen nem tekinthető normálisnak, ugyanakkor meggyőződésem hogy neveltetés és kultúrkör kérdése az is hogy milyen ruhákat tart a szülő még vállalhatónak a gyerekén és milyet nem, csakúgy mint az is hogy miket ír bele a "gépbe". Magam például egyre jobban felidegesedem bizonyos dolgokon pedig nem kéne, aztán feleslegesen írok baromságokat. Szóval bocs.

attila1 (törölt) 2009.08.27. 00:04:19

@Archenemy: pedig ez kihívó. És nem kell hozzá pedofilnak lenni. Csak el kell képzelni, mások mit gondolhatnak egy képről, amin két 6 év körüli kiscsaj a huszonéves picsákat utánozza. Utána meg azon agyalni, a szüleik fejében mi járhatott, amikor ilyesmit engedtek. Ha nagyon utána gondolsz, nem biztos, hogy tetszeni fog, amit találsz...

Archenemy 2009.08.27. 00:04:47

@attila1: a képet nézd meg, arra gondoltam :p

FlybyWire 2009.08.27. 00:09:50

A jelenlevő vitázók gyakorlatilag mindegyike totálisan nincsen képben a következő fogalommal kapcsolatban: szubjektivitás. A sok anyázás és pocskondiázás végére kiderül, hogy majdnem ugyanazt gondolták végig (leszámítva a nem kommentálandó származási mellékszálat).

Baromi vicces olvasmány volt, "Az emberi frusztráció tobzódása" címet simán meg lehetne adni :DD

attila1 (törölt) 2009.08.27. 00:11:29

@Archenemy: megnéztem a linket. Két manga típusú kislány ölelgeti egymást. Egy szokásos kérdés jutott eszembe: mi a fene bajuk van ezeknek a japánoknak? Egyébként ha arra gondolsz, mi folyik japánban szex ügyileg, akkor ha ez nem pedofil, akkor mi?

Archenemy 2009.08.27. 00:12:35

@Wendriner Piroska, sakál és balerina: Én amúgy tökéletesen értek mindenkit, de direkt ellentmondok.

attila1 (törölt) 2009.08.27. 00:14:09

@Archenemy: "Én amúgy tökéletesen értek mindenkit,"

ez nagyon vicces volt. Ezernyi retardált írhatta volna már le ezt a mondatot. Nem vitatom, hogy igazat írsz, de mégis...

Archenemy 2009.08.27. 00:14:45

@attila1: "ha ez nem pedofil, akkor mi? "

De hogy juthat eszedbe két kislányról rögtön a pedofília?!?!?

:p

attila1 (törölt) 2009.08.27. 00:17:32

@Archenemy: "De hogy juthat eszedbe két kislányról rögtön a pedofília?!?!?"

egyszerű: nem kislányok készítették a képet, hanem egy felnőtt, valószínűleg férfi rajzolta. Ugyan minek rajzolna ilyet, ha nem bizonyos igények kiszolgálása érdekében? Vagy csak túl rosszindulatú vagyok? Mondj valami más okot.

borovi 2009.08.27. 00:18:23

én inkább kurvásnak nevezném ezeket a göncöket...

baliquez 2009.08.27. 00:19:32

@attila1: Antijaponista vagy, sőt rászista is, hogy mered megkérdezni hogy mi bajuk a japánoknak? Nem félted az IP-címedet? :)
Szerintem túl sokan vannak, túl kicsi a (a világ többi népéhez képest, mínusz Kína), túl hosszú a kardjuk, túl régóta nem voltak megbombázva - mindezért boldogtalanok, és csökkent libidójukat szexuális aberrációkban próbálják tuningolni. Nem mind persze, csak sokan, aszongyák. A japán utcai divat is eléggé elképesztő, bár legalább színes.

Archenemy 2009.08.27. 00:22:27

@attila1: Húvaze alighanem CAPTAIN OBVIOUSHOZ van szerencsém!

Csimotám, vedd már észre, ha valaki csak hülyül :p

attila1 (törölt) 2009.08.27. 00:23:07

@baliquez: "Antijaponista vagy, sőt rászista is, hogy mered megkérdezni hogy mi bajuk a japánoknak? Nem félted az IP-címedet? :)"

simán leszarom az IP címemet, még sosem írtam olyasmit a neten, amit nem mondanék el személyesen is. A " mi a fene bajuk van ezeknek a japánoknak" pedig egy vicc: végig nézve a net pornó és szex kínálatát, ha valaki ezt megkérdezi, az szerintem nagyon vicces, és nem konkrétan a japánokról szól, hanem az internetes szex-jelenségről.

attila1 (törölt) 2009.08.27. 00:25:36

@Archenemy: "Csimotám" ez nagyon tetszik...

észre venném én ,hogy csak hülyülsz, de azt sem vettem észre, hogy csak hülyülsz...

FlybyWire 2009.08.27. 00:26:19

Japánban hivatalosan nincs olyan, hogy "beelegyezési kor", azaz olyan életkor, ami felett már nem számít bűncselekménynek a szex egy lánnyal (Magyarországon tán 16? vagy 14, nemtom).
Azaz, ha egy japán 11 éves azt mondja, mehet, és erről marad bizonyíték, akkor mehet.

Természetesen tökéletesen betegek, nagyjából a világ legbetegebb társadalma, beleértve az összes jelenleg is pigmeus-evő (komoly!!!) közép-afrikai Kongó körüli mélysötétet is.

Rorschach · http://lowfast.blog.hu 2009.08.27. 07:05:41

Ti is blokkolnátok a kis kurvákat?
;-D

Seravy 2009.08.27. 07:40:30

"Tökéletesen igazad van, simán felkötném azokat akik gyerekekkel öltözékével kapcsolatban szexuális perverziókra asszociálnak."
Milyen toleráns, fogadok, a melegeket is felkötnéd. Meg mindenkit aki másként gondolkozik mint te. Képzeld, gondolni valamire nem bűn. És az hogy kinek miről jut eszébe perverz dolog, egyéni, veleszületett hajlam.
Amúgy az efféle bőrruha rémes, nem gyerekre való. De ettől még senkit sem kell felkötni, aki van olyan hülye hogy ilyet ad a gyerekére, így járt.

Pamina 2009.08.27. 07:48:37

Azt hittem, eltévedtem :D

Hertelendi Boldizsár 2009.08.27. 09:00:55

a hozzászólásokból számomra az szűrődik ki hogy itt nem sokan hordtak még bőrnadrágot ill. bőrszerkót... lehet hogy valakinek ez tetszik a két kislányon (végtére is ízlések és pofonok), de az ilyen ruha nem gyerekekre való, mert:

1. nem kényelmes. Egy ilyen korú gyerek általában örökmozgó "kis szörnyeteg" annyi energiával amiből három felnőtt kitelne, de ilyen ruhában örökmozogni, hát nem tudom...
2. bőrnadrág gyereken? hmmm... a bőrnadrág meleg beleizzadsz még akkor is ha egy helyben állsz, a gyerekekre pedig ez nem jellemző
3. egy jófajta bőrnadrág, bőrkabát legyen akár juhnappából nehéz, minek egy gyereket középkori lovagi pánvél nehézségű ruhába öltöztetni????

Szóval lehet hogy mint fotó nem rossz, de egy gyerkőcöt lehet vadóc kinézetű ruhába öltöztetni anélkül hogy megfulladna a 20 kilónyi bőrtől....

volut 2009.08.27. 09:08:55

Komolyra fordítva a szót: eléggé kihívó az öltözet, én semmi esetre sem öltöztetném így a lányomat, a fiamnak pedig azt tanácsolnám, hogy az ilyen lányokat messzire el kell kerülni, ilyen ruhába bizony olyan szülő öltözteti a gyermekét, aki kissé ízlésficamos, netán karrierista állat, nem véletlenül jutnak a kommentezők eszébe pedofilozós meg b. meges gondolatok.

Krizzta · http://krizzta.blog.hu/ 2009.08.28. 07:04:29

felhasználó, mi is most csináljuk a gyerekszobát:) éjszaka is, mert az idő sürget;-)

Viszont ezzel a poszttal, meg a hozzászólásokkal most gondoltam meg magam: nem viszem el a gyereket modellkedni!!!!! Megszólítottak 2 hete az utcán, hogy nem volna-e kedvem a 6 éves lányomat elvinni egy válogatásra. Ma mennénk, lemondom.

felhasznalo · http://gyermekszoba.blog.hu 2009.08.29. 14:16:52

@Krizzta: No, akkor, ha kész lesz a szoba, küldj fényképeket - főleg, ha netán némi ihletet is adtunk.:)

A modellkedés dologhoz meg csak annyit: ha a Next Modell vagy mi szólított le, az komoly és durva átverés amúgy is: 160 ezerért csináltatnak egy portfóliót, amit kipengetsz, aztán sosem kap a gyerek tőlük megkeresést... Már a Versenyhivatal és a Fogyasztóvédelem is vizsgálja őket. Szóval, sose bánd.

Egyébként a mi gyerekünket is több hasonló kipécézte már magának - ő meg lelkesedett, mert enyhén exhibicionista a drága -, de vicces volt látni, hogy az adott hely összes gyerekes látogatóját megállították, válogatás nélkül... Biztos egy gyerek modelljük sem volt.

Krizzta · http://krizzta.blog.hu/ 2009.08.29. 21:25:40

@felhasznalo: akkor jó volt a megérzésem, hogy lemondtam a "válogatást"...

a szobáról válogatok képeket, és megy emilkében:)
süti beállítások módosítása