HTML

Gyerektrend

Testvérünk a Gyerekszoba

Nincs megjeleníthető elem

Kipróbáltuk mi is!

Partnerek

Utolsó kommentek

  • kovács ilona: Sziasztok én vennék ilyen csizmákat,de nem tudom hol lehet kapni!!!rohatt jól néznek ki!!!!! (2013.09.04. 06:16) Minden hely elkelt
  • smartiesss: Ítt van még néhány variáció :) marteeeart.blogspot.com/2012/03/kokarda-ujragondolva-fiuknak-es.html (2012.03.14. 10:58) Variációk kokárdára
  • badogosmester: Már itthon is kaphatóak ezek a gyönyörű cipőcskék az Eboszi webáruházban: www.eboszi.hu üdv (2011.06.14. 13:58) Kézzel készített klasszikusok
  • Krizzta: @felhasznalo: türelmetlenül várjuk!!! :) (2011.04.14. 09:11) Egyszerűt az egyszerűvel
  • felhasznalo: @AnnaPanni és @Krizzta: Jaj, jó ilyen igényeket olvasni. Lesznek itt történések, nem is olyan soká... (2011.04.13. 10:07) Egyszerűt az egyszerűvel
  • Utolsó 20

Cimkefelhő

Alkot az Olvasó 22.

2010.02.17. 15:22 felhasznalo

Régen nem volt már egy bejegyzés sem kedvenc rovatunkból, de most aktuális és miért is ne mutatnánk meg, mit küldött nekünk Pamina. Mert bár még mindig nem tudjuk, lesz-e jelmezverseny vagy sem, az ötletek jól jöhetnek az utolsó perceket is kihasználóknak - vagy mindent arra halasztóknak. Lássuk hát Pamina levelét:

"Mutatom a 2 idei jelmezt - Szaffi fa volt, madárfészekkel. A hozzávalók: sok falevél, célszerű polár (termó) anyagból kivágni, mert ennek nem foszlik a széle szegés nélkül sem -ha van több zöld árnyalatunk, még jobb, barna felső, barna sapka, barna harisnya. A barna sapkát fészek-formára igazgattam, ez az a bizonyos plusz, ami az egyszerű fajelmezt feldobja.

Szintén polárból készítettem egy kismadarat, aki majd a fészekben csücsült. A fészket fonallal tömtem ki (bogyós fonal), de lehet pl raffiával, vagy szétszabdalt polárcsíkokkal is, lényeg, hogy jöl rögzíthető legyen. Merkelőtűbe (tompa végű, vastag tű) olyan fonalat fűztem, mint amiből a sapkát is horgoltam, ezzel varrtam össze fészekformává, és ezzel rögzítettem a fonalköteget a belsejében. A madarat cérnával varrtam az oldalához és az aljához is. Végül a fszek aljára gumit rögzítettem, hogy könnyű legyen felvenni, a fa vállára :) igazítani.

Maga a fa teste, azaz a barna felső sok levéllel egyszerűen készült, a faleveleket 2-3 öltéssel erősítettem a felsőhöz. Végül a hajba kerülő leveleket készítettem el: csittcsattra pár öltéssel rávarrtam a csattól egy kicsivel nagyobb méretűre vágott polár leveleket.

Ádi Harry Potter lett, az ő jelmeze nagyon egyszerű, csak ünneplős gatya, ing, csinos fekete pulcsi kellett az alapruhatárból, kiegészítő egy fekete köpeny, egy piros-sárga sál, egy kerek szemüveg és egy Nimbusz 2000."

Szerintem isteni lett mindkettő - a fa ötlete azt hiszem, nekem sosem jutott volna eszembe!

Drága Olvasók, Nálatok mi lett a gyerek? Ha megmutatnátok, küldjetek levelet ide!

1 komment

Címkék: farsang szülő lány idea fiú jelmez sk ovista nebuló alkot az olvasó gyerektrend

A bejegyzés trackback címe:

https://gyerektrend.blog.hu/api/trackback/id/tr421766386

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

zaphodbb · http://gyermekszoba.blog.hu 2010.02.18. 09:50:16

ez a fészek egyszerűen zseniális:)))
süti beállítások módosítása