HTML

Gyerektrend

Testvérünk a Gyerekszoba

Nincs megjeleníthető elem

Kipróbáltuk mi is!

Partnerek

Utolsó kommentek

  • kovács ilona: Sziasztok én vennék ilyen csizmákat,de nem tudom hol lehet kapni!!!rohatt jól néznek ki!!!!! (2013.09.04. 06:16) Minden hely elkelt
  • smartiesss: Ítt van még néhány variáció :) marteeeart.blogspot.com/2012/03/kokarda-ujragondolva-fiuknak-es.html (2012.03.14. 10:58) Variációk kokárdára
  • badogosmester: Már itthon is kaphatóak ezek a gyönyörű cipőcskék az Eboszi webáruházban: www.eboszi.hu üdv (2011.06.14. 13:58) Kézzel készített klasszikusok
  • Krizzta: @felhasznalo: türelmetlenül várjuk!!! :) (2011.04.14. 09:11) Egyszerűt az egyszerűvel
  • felhasznalo: @AnnaPanni és @Krizzta: Jaj, jó ilyen igényeket olvasni. Lesznek itt történések, nem is olyan soká... (2011.04.13. 10:07) Egyszerűt az egyszerűvel
  • Utolsó 20

Cimkefelhő

Csupacsipke dinnyetartó

2010.01.29. 09:34 felhasznalo

Szülés után csak pár nap kell, hogy egyik reggel arra ébredj: a melleid helyén konkrétan két, brutális méretű görögdinnye feszül, fáj, lüktet, és különben is, menjen melegebb éghajlatra, aki feltalálta a gravitációt!

Ha lenne ilyenkor két beépített pánt, a legszívesebben a füledre akasztanád őket, hogy kevésbé akarjanak állandóan a föld felé húzni. De nincs. Helyette viszont felvehetsz egy melltartónak csúfolt valamit, ami arra való, hogy időnként enyhítsen valamit a terheden, időnként meg teret enged annak, hogy a kiscápát rácsatlakoztathasd a központi egységre.

És igen, a szoptatós melltartó pontosan az a ruhadarab, amit általában semmi kedvünk megvenni, mert ronda, mert fehér - általában -, és mert olyan, mint egy kaloda. Személy szerint még praktikusnak sem tartom, nekem jobban bevált a sima elülső kapcsos melltartó, de ez legyen már az én magánnyomorom.

A Bling Angels szoptatós melltartója azért egy fokkal jobb: lecsatolhatóak a kosarak, és a pántja pl. ezerféleképpen feltehető, így egyetlen darabbal számtalan ruhánkat viselhetjük - már ha ránk jönnek. Nincs benne merevítődrót, ami azért praktikus, mert kisebb az esélye egy fasza mellgyulladásnak, amit szinte senki sem úszhat meg tapasztalataim szerint. De azért a képek alapján nem kicsit támaszt - bár a fotókon látható kockás hasú mamáról el tudom képzelni, hogy a mellei sem a tejtől gömbölyödnek ennyire.

Emellett nem fehér és nem pamut: nagyon is fekete és csipkés, selyemszaténnal alábélelve, mert a csipke ilyenkor kevésbé szexi, mintsem idegesítő alapvetően. Na, azért persze szexinek is szánták, amihez viszont az én ízlésemnek túl nagy, túl sokat fed. A mell alatti széles pánt - ami nyilván nagyon hasznos, hiszen az tartja a két, különbejáratú dinnyénket - részemről megöl minden szexi-fílinget.

 

Forrás: Bling Angels

3 komment

Címkék: kismama szoptatás alsóruházat gyerektrend

A bejegyzés trackback címe:

https://gyerektrend.blog.hu/api/trackback/id/tr631711078

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Vacskamati4 · http://vacskakucko.blogspot.com/ 2010.01.29. 10:13:55

Én a másodiknál már nem is vettem elő a szoptatós melltartóimat, sima D-s, selyemszatén, csipke, akármicsoda - szééép - melltartókat hordtam. És feketét! És szivacsosat! Az alá még a nagyon pamut (de inkább gyapjú+selyem), tisztafehér melltartóbetétek is befértek úgy, hogy felsőt húzva rá nem néztem ki úgy, mint két céltábla a vidámparkban..

Nem volt elölkapcsolós, de a kosarat félretolva is simán odafért a kiscápa.. :D Azaz odafér, mert még mindig csapol.. (Persze, másfél év után már szó sincs feszülő görögdinnyékről. :D)

És a csipkés Intimissimi melltartóim mellett sem fájnak, vagy nyúlnak a ciciim jobban, mint a degenerált kismamacuccok mellett.. :D

krisztallit73 2010.01.29. 15:12:59

Aha, pont én is így néztem ki, főleg a hasam tájékán, mint ez a modell itt. Amúgy szerintem a szoptatós melltartónak csupán az ára nagy, de a plussz szolgáltatás elmarad.

miss Scotty (törölt) · http://avarazsollo.blog.hu 2010.02.01. 15:48:07

Nekem egyik gyerekkel sem voltak szoptatós melltartóim. Megmaradtam a kényelemnél. Sima, a sportmelltartóhoz hasonló darabokat hordtam. Nem tudom, de én valahogy nem érzem jól magam az efféle csupacsipkecicitartókban. Mellesleg jegyzem meg, hogy visszasírom a szoptatós időszak legelejét, mert olyan jó melleim még 20 évesen sem voltak, mint akkor :D
süti beállítások módosítása