HTML

Gyerektrend

Testvérünk a Gyerekszoba

Nincs megjeleníthető elem

Kipróbáltuk mi is!

Partnerek

Utolsó kommentek

  • kovács ilona: Sziasztok én vennék ilyen csizmákat,de nem tudom hol lehet kapni!!!rohatt jól néznek ki!!!!! (2013.09.04. 06:16) Minden hely elkelt
  • smartiesss: Ítt van még néhány variáció :) marteeeart.blogspot.com/2012/03/kokarda-ujragondolva-fiuknak-es.html (2012.03.14. 10:58) Variációk kokárdára
  • badogosmester: Már itthon is kaphatóak ezek a gyönyörű cipőcskék az Eboszi webáruházban: www.eboszi.hu üdv (2011.06.14. 13:58) Kézzel készített klasszikusok
  • Krizzta: @felhasznalo: türelmetlenül várjuk!!! :) (2011.04.14. 09:11) Egyszerűt az egyszerűvel
  • felhasznalo: @AnnaPanni és @Krizzta: Jaj, jó ilyen igényeket olvasni. Lesznek itt történések, nem is olyan soká... (2011.04.13. 10:07) Egyszerűt az egyszerűvel
  • Utolsó 20

Cimkefelhő

Abszurd szülinapozás

2009.10.05. 14:48 zaphodbb

A Gyerektrend születésnapját természetesen nekem is meg kell ünnepelnem egy poszt erejéig, hamár a tortázást kihagytuk szerkesztőségileg. Mivel az én szívem csücskei az abszurdisztánba tagelt posztok, ezért azok közül válogattam egy kisebb csokrot, azokat emelve ki, amiken én szakadtam a röhögéstől hosszú percekig. Remélve, hogy nektek is mosolyt csalnak az arcotokra újra ezek a kissé agyament cuccok, lássuk, mikről írtunk ebben a kategóriában.

Az első számú abszurdisztános helyezést nálam a hercegnő-lábas mamusz vitte el, amin hangosan vinnyogtam, amikor felhasznalo bloggerina felhívta rá a figyelmemet. Ennél elszálltabbat keresve is nehéz találni.

A második helyen a babalányokra való paróka végzett, bár erős késztetést éreztem, hogy az első helyre rakjam, de mivel én írtam, ezért az álszerénységem azt diktálja, hogy mégiscsak ne már. Ismerjétek el: ez a paróka kirúgta az abszurdisztán kategória oldalát.

A következő a sorban, Cyr kollegina tollából, a szintén erősen rötyögős sushi lábbelik. Mindenki tegye a szívére a kezét: mégis ki ne szeretne ilyen "családi sushicsoszogókat" magára és a gyermekeire? Apjukat elképzelni egy ilyenben, kifejezetten felüdülés a szürke hétköznapokon.

A fütyispkával felhasznalo kartársnő az Index főoldalára is kikerült, így a kommentekben sok családi történet látott napvilágot, amikben a kis fütyisek mind lepisilték felmenőiket, úgyhogy már ezért megérte kirakni a posztot. Agyament ötlet, semmire sem használható, mert tuti máshol lenne a fütyisipka, amikor kellene a pöpire épp, és ugyanúgy le lennénk pisilve, mint nélküle. Legalább annyira hiánypótló darab, mint a paróka.

Utolsó versenyzők pedig azért lett utolsó, mert tulajdonképpen ez már nem is abszurdisztán mint gusztusmentesisztán inkább, úgy emberileg, mint szakmailag elfogadhatatlan  és vizuálisan szennyező darab.

Boldog szülinapot Gyerektrend!

Szólj hozzá!

Címkék: szülinap abszurdisztán gyerektrend

A bejegyzés trackback címe:

https://gyerektrend.blog.hu/api/trackback/id/tr881420731

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása