HTML

Gyerektrend

Testvérünk a Gyerekszoba

Nincs megjeleníthető elem

Kipróbáltuk mi is!

Partnerek

Utolsó kommentek

  • kovács ilona: Sziasztok én vennék ilyen csizmákat,de nem tudom hol lehet kapni!!!rohatt jól néznek ki!!!!! (2013.09.04. 06:16) Minden hely elkelt
  • smartiesss: Ítt van még néhány variáció :) marteeeart.blogspot.com/2012/03/kokarda-ujragondolva-fiuknak-es.html (2012.03.14. 10:58) Variációk kokárdára
  • badogosmester: Már itthon is kaphatóak ezek a gyönyörű cipőcskék az Eboszi webáruházban: www.eboszi.hu üdv (2011.06.14. 13:58) Kézzel készített klasszikusok
  • Krizzta: @felhasznalo: türelmetlenül várjuk!!! :) (2011.04.14. 09:11) Egyszerűt az egyszerűvel
  • felhasznalo: @AnnaPanni és @Krizzta: Jaj, jó ilyen igényeket olvasni. Lesznek itt történések, nem is olyan soká... (2011.04.13. 10:07) Egyszerűt az egyszerűvel
  • Utolsó 20

Cimkefelhő

Az elfeledett frottír

2009.09.04. 09:27 felhasznalo

Amikor még én voltam baba, anyám csupa olyan rugdalozót adott rám, ami frottírból vagy plüssbársonyból készült. A lányom is megörökölt ezekből a régi cuccokból párat, és be kell vallanom, bizony azokban igazán elragadónak találtam a kiscsajt.

Pedig akkor már rég nem volt divat a frottír - sem a plüssbársony -, pamutból készítették az összes rugit - azóta persze már ezek sem túl népszerűek, a legtöbben csak pizsamának használják, nappalra meg gatya-felső, szoknya, ruha kombóban pompáznak a gyerekek.

Azért én örülnék neki, ha többször használnák a gyerekruhákhoz ezeket az elfeledett anyagokat, mert kényelmesek és melegek, no meg mosni sem nagy kunszt. Nem akadályozzák a kicsiket a mozgásban, lehet bennük kezet-lábat rázva röpködni, csúszni-mászni nagyobb korban.

Az osztrák Fee Kruse ruhái szinte csupa olyan anyagból készülnek, amelyeket már a múlt homályába űztek a gyerekruhakészítők. Ráadásul a szabásvonalak is tökéletesen visszaidézik a 70-es, 80-as éveket, igazi retró fílinget teremtenek. Márpedig ez különösen jól áll a gyerekeknek, még a nemrég született kölkincéknek is.

 

Végül még ezt a darabot muszáj megmutatnom a cég kínálatából. Igazi, tagadhatatlan cukiság!

 

Forrás: Fee Kruse

1 komment

Címkék: retro ruha baba nadrág totyogó rugdalózó felsőruházat napozó

A bejegyzés trackback címe:

https://gyerektrend.blog.hu/api/trackback/id/tr711355518

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

BCili · http://cili-milim.blogspot.com/ 2009.09.04. 11:45:49

Nagyon jók! Magam is csomagoltam a gyereket az én hajdani ruháimban. Igazán nosztalgikus és szívet melengető volt. Azt is terveztem, hogy kantáros gatyókat adok rá, mint rám anyukám. Csakhogy én azért kaptam kantáros nadrágot magamra mindig, mert akkoriban még nem létezett body és csak így lehetett elérni, hogy a derekam ne legyen kint. Éppen ezért kisingeket, rékliket nem sírom vissza.
süti beállítások módosítása