HTML

Gyerektrend

Testvérünk a Gyerekszoba

Nincs megjeleníthető elem

Kipróbáltuk mi is!

Partnerek

Utolsó kommentek

  • kovács ilona: Sziasztok én vennék ilyen csizmákat,de nem tudom hol lehet kapni!!!rohatt jól néznek ki!!!!! (2013.09.04. 06:16) Minden hely elkelt
  • smartiesss: Ítt van még néhány variáció :) marteeeart.blogspot.com/2012/03/kokarda-ujragondolva-fiuknak-es.html (2012.03.14. 10:58) Variációk kokárdára
  • badogosmester: Már itthon is kaphatóak ezek a gyönyörű cipőcskék az Eboszi webáruházban: www.eboszi.hu üdv (2011.06.14. 13:58) Kézzel készített klasszikusok
  • Krizzta: @felhasznalo: türelmetlenül várjuk!!! :) (2011.04.14. 09:11) Egyszerűt az egyszerűvel
  • felhasznalo: @AnnaPanni és @Krizzta: Jaj, jó ilyen igényeket olvasni. Lesznek itt történések, nem is olyan soká... (2011.04.13. 10:07) Egyszerűt az egyszerűvel
  • Utolsó 20

Cimkefelhő

Alkot az Olvasó 2.

2009.07.03. 17:53 felhasznalo

Úgy tűnik, Pamina jégtörő akciója után beindul itt is az olvasói levelek áradata! Ma BCilitől, régi, mondhatni törzsolvasónktól kaptunk levelet két csodás, sk készített tutyiről, melyet 5 hónapos kislányának készített:

"Szia,

most, hogy az olvasó alkot a gyerektrenden is, szeretném megosztani a művem. Sok-sok tutyit néztem, láttam, vágytam rá. Aztán volt nálatok nyerési lehetőség, de nem én/mi lettünk a győztesek. Vagy mégis? Szóval, ahogy kiderült, nem nyertünk, nekiálltam saját tutyit készíteni. Nagyon megtetszett, így most cipővarró lettem.
 
Agyaga kívül filc, belül bélelve, egyikük tépőzárral záródik. Szabásmintát egy korábbi cipőnkről vettem, de azóta beszereztem egy rendes mintát, hogy biztosítsam magam. A minta az enyémmel szinte teljesen azonos, így maradtam a réginél.
 
Nagyrészt kézzel készültek, hogy az 5 hós gyerek ne ébredjen fel a varrógép hangjától. De a talprész géppel került a helyére, a bélés kézzel lett bevarrva...
 
BCili"
 
 
 
BCili, nagyon köszönjük a levelet, a cipők édesek, kedvesek, és minden bizonnyal kényelmesek is! És lám, már megint bebizonyosodott, hogy nem kell mindent készen vásárolni!

6 komment

Címkék: szülő baba cipő idea sk alkot az olvasó gyerektrend

A bejegyzés trackback címe:

https://gyerektrend.blog.hu/api/trackback/id/tr951224599

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

silayn 2009.07.03. 20:32:29

nekem is van öt hónaposom, szabásmintát lehet kuncsorogni?

Anke 2009.07.03. 20:54:11

Gratulálok, fantasztikusan jól néznek ki!
Én is kérhetnék szabásmintát? :)

BCili · http://cili-milim.blogspot.com/ 2009.07.04. 07:36:18

Köszi, köszi. Igazán csak a zöld szirmosat használjuk, mert a piros cipő és még másik két társa csak úgy készült. Tehát eladó vagy megveheted a szabásmintát az etsy-n, mint végül én is tettem.

vkorsi 2009.07.06. 15:14:03

nagyon aranyos!
etsyn milyen néven fut ez a szabásminta?

BCili · http://cili-milim.blogspot.com/ 2009.07.06. 16:24:29

@vkorsi: mary jane szabásminta, ebből aztán van több alkotónak is. A cipők pedig ma felkerültek a Meskára. Az itt látható piroson kívül van még 2 db. De szívesen megvarrom az elképzelést is.
süti beállítások módosítása